کد خبر : 1688825 | 21 خرداد 1399 ساعت 13:20 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

کومان: از آمدن سانه به بایرن نگران نیستم

کینگزلی کومان وینگر فرانسوی بایرن مونیخ می‌گوید از انتقال لروی سانه هم‌پستی‌اش به بایرن مونیخ نگران نیست و برای جایگاهش در این تیم مبارزه خواهد کرد.

کومان: از آمدن سانه به بایرن نگران نیستم

به گزارش "ورزش سه"، کینگزلی کومان وینگر فرانسوی بایرن مونیخ می‌گوید بابت انتقال احتمالی لروی سانه از منچسترسیتی به بایرن نگران نیست. این در حالی است که سانه هم‌پستی او است و رسانه‌های آلمانی می‌گویند حضو سانه جایگاه کومان را با تهدید جدی مواجه خواهد کرد.

 

رسانه‌ها گزارش دادند دو باشگاه بایرن مونیخ و منچسترسیتی هفته گذشته در مذاکرات خود بابت انتقال سانه به باواریا به مراحل پیشرفته رسیده‌اند ولی هنوز توافق نهایی حاصل نشده. گفته می‌شود منچسترسیتی برای موافقت با انتقال سانه دست‌کم 70 میلیون یورو می‌خواهد.

 

1502106

 

کینگزلی کومان در این باره گفت:" وضعیت لروی سانه به آینده من هیچ ارتباطی ندارد. وقتی من به بایرن مونیخ آمدم ما فرانک ریبری، آرین روبن و داگلاس کاستا را داشتیم. من آن موقع بازیکن جوانی بودم و باید با اسطوره‌هایی مثل ریبری و روبن رقابت می‌کردم بدون اینکه این مساله برایم مشکل‌ساز باشد".

 

کومان در ادامه صحبت‌هایش گفت:" اگر بازیکنان زیادی به تیم اضافه شود به نفع بایرن خواهد بود. من تا سال 2023 قرارداد دارم و این یعنی وقت زیادی دارم تا خودم را ثابت کنم. فعلا می‌خواهم فصل را تمام کنم و امسال تابستان می‌توانم درباره وضعیتم فکر کنم".

 

 

دیدگاه‌ها