کد خبر : 1688973 | 22 خرداد 1399 ساعت 08:20 | 7.5K بازدید | 5 دیدگاه

با اعلام مدیرعامل باشگاه تراکتور؛

۴ بازیکن و یک مربی تراکتور کرونا دارند

مدیرعامل باشگاه تراکتور اعلام کرد نام چهار بازیکن در بین مبتلایان جدید این تیم به کرونا قرار دارد.

۴ بازیکن و یک مربی تراکتور کرونا دارند

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه تراکتور دو روز قبل(سه‌شنبه) خبر داد که در دومین تست‌گیری PCR از اعضای این تیم، جواب آزمایش ۶ نفر مثبت اعلام شده، اما نام نفرات و سمت بیماران را مشخص نکرد که اکنون مدیرعامل تراکتور در این باره توضیحاتی ارائه داد.

 

میر معصوم سهرابی، مدیرعامل باشگاه تراکتور در خصوص تست‌گیری از اعضای این تیم اظهار کرد: ابتدا دو تست خون از بازیکنان تراکتور گرفته شد که چهار بازیکن ما مشکوک به کرونا بودند، سپس تست PCR از بازیکنان انجام شد که خوشبختانه نتیجه تست تمام اعضای تیم منفی بود و مشکلی وجود نداشت.

 

او یادآور شد: روز دوشنبه این هفته نیز بار دیگر تست PCR از اعضای تیم گرفته شد که متاسفانه این بار جواب تست ۶ نفر از اعضای تیم که چهار نفر آنها بازیکن، یک نفر از اعضای کادرفنی و یک نفر از کادر پزشکی بودند، مثبت اعلام شد.

 

مدیرعامل باشگاه تراکتور با تاکید بر اینکه در صورت ابتلای پنج بازیکن یک تیم به کرونا، مسابقات آن تیم برگزار نمی‌شود، عنوان کرد: انصراف تیم‌های خصوصی در صورت فراهم نبودن شرایط، بر اساس قوانین فیفا و ای‌اف‌سی خواهد بود. اگر مسؤولان مربوطه و فدراسیون فوتبال تضمین دهند که مشکلی برای اعضای تیم‌ها به وجود نمی‌آیند، ما در خدمت‌شان هستیم و مشکلی با برگزاری بازی‌ها نداریم.

دیدگاه‌ها