کد خبر : 1689275 | 23 خرداد 1399 ساعت 22:35 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

پل مرسون:

این آرسنال با باره‌سی و مالدینی هم گل می‌خورد

پل مرسون، بازیکن سابق آرسنال، معتقد است که با توجه به شیوه بازی تیم میکل آرتتا، آنها حتی در صورت در اختیار داشتن پائولو مالدینی و فرانکو باره‌سی هم گل می خوردند.

این آرسنال با باره‌سی و مالدینی هم گل می‌خورد

به گزارش "ورزش سه"، آرسنالی ها به همان اندازه که در خط حمله با داشتن ستاره هایی مانند پیر امریک اوبامیانگ، الکساندر لاکازت و مسوت اوزیل، تیم خطرناکی هستند، در خط دفاعی مدت هاست که مشکل دارند و حضور آرتتا هم شرایط را تغییر نداد.

مرسون معتقد است که تا زمانی که توپچی ها تنها به دنبال ارائه بازی های جذاب باشند و نقاط ضعف آشکارشان را نادیده بگیرند، این مشکل پا برجا خواهد ماند.

او به اسکای اسپورت گفت:" شما اوبامیانگ را دارید که یک مهاجم نوک در کلاس جهانی است که گل های زیادی می زند. او از هر دو فرصت، یکی را تبدیل به گل می کند. مهاجمان زیادی نیستند که چنین کیفیتی داشته باشند. الکساندر لاکازت هم مهاجم درجه یکی از است که کارهای زیادی برای تیم می تواند انجام بدهد.

 

1502616

 

ما در مورد خط دفاعی آرسنال حرف می زنیم اما مشکلات معمولا از خط حمله شروع می شود . اگر بازی را از جلو بندید و ارتباط خط میانی را قطع کنید، آنوقت من اهمیتی نمی دهم که چه کسی در خط دفاعی بازی کند. اگر پائولو مالدینی، الساندرو کاستاکورتا و فرانکو باره‌سی هم بودند، اگر بازیکنان حریف از چپ و راست و وسط حرکت کنند، شما گل می خورید.

فکر می کنم که مهم است که آنها تیمی بازی کنند اما در حال حاضر، این را در آرسنال نمی بینیم. می دانم آرتتا تلاش می کند این را تغییر بدهد اما اکنون به نظر می رسد مهاجمان بازی خودشان را می کنند، هافبک ها بازی خودشان و مدافعان هم همین کاری که می بینیم. فکر می کنم آنها باید به کارهای پایه ای برگردند و در کارهای دفاعی منسجم تر باشند."

دیدگاه‌ها