کد خبر : 1689569 | 25 خرداد 1399 ساعت 12:42 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع چپ تکنیکی خواهان ادامه همکاری با پرسپولیس

نادری به دنبال حضور در بلژیک برای رضایتنامه دائم

محمد نادری برای تمدید قرارداد با باشگاه پرسپولیس از سوی کادرفنی این تیم مورد تایید قرار گرفت تا به باشگاه دعوت شود.

نادری به دنبال حضور در بلژیک برای رضایتنامه دائم

به گزارش "ورزش سه"، یکی از چالش‌های باشگاه پرسپولیس برای ادامه فصل و خصوصا لیگ آینده، شرایط خاص در سمت چپ دفاعی خواهد بود. جایی که محمد انصاری به دلیل مصدومیت رباط صلیبی به طور کلی فصل را از دست داده و شرایطش برای لیگ آینده نیز نامشخص خواهد بود.

 

در این ارتباط باشگاه به دنبال راهی برای تمدید قرارداد محمد نادری است. مدافع سابق تراکتور و نساجی مازندران که با حضور در تیم کورتریک بلژیک توانست نظر پرسپولیس را به خود جلب کند و با حضور در جمع سرخپوشان نمایش خوبی از خود به جا گذاشته، اکنون تنها مدافع استاندارد در این پست محسوب می‌شود.

 

با این حال بزرگترین مشکل برای ادامه همکاری نادری و پرسپولیس موضوع قرارداد قرضی این بازیکن است. نادری طی دو بار اخیر که با پرسپولیس همکاری داشته، قراردادش به صورت قرضی بوده است تا طبق قوانین اکنون ادامه حضورش با چالش مواجه باشد و نتواند به این همکاری به صورت قرضی ادامه دهد.

 

باشگاه پرسپولیس در صورتی که نسبت به این بازیکن اعلام نیاز کند، اینبار باید رضایت دائم او را از باشگاه بلژیکی دریافت کند. اتفاقی که باعث شد او بعد از اطلاع از این موضوع به دنبال ترتیب دادن سفر به بلژیک و مذاکره با باشگاه کورتریک باشد. در صورتی که نادری موفق به دریافت رضایتنامه‌اش شود، در فصل آینده نیز به این همکاری ادامه خواهد داد؛ اتفاقی که تمایل قلبی او نیز هست.

 

نادری بر این اساس چندی پیش با حضور در سفارت بلژیک شرایط دریافت ویزا و حضور در این کشور را دنبال کرده و در صورتی که فرصت لازم در این زمینه را به دست بیاورد، راهی بروکسل خواهد شد تا شرایط خود برای دریافت رضایتنامه و ادامه همکاری با پرسپولیس را دنبال کند.

دیدگاه‌ها