کد خبر : 1689948 | 27 خرداد 1399 ساعت 11:13 | 45.6K بازدید | 11 دیدگاه

اگر در لیگ بازی نکنند

مسعود و اشکان؛ دو کاپیتان در خطر حذف از تیم ملی

اسکوچیچ سرمربی تیم ملی به دقت عملکرد بازیکنان ایرانی در تیم های خارجی را زیر نظر دارد و هم چنین در تلاش برای سفر به تهران برای تماشای بازی های باقی مانده لیگ برتر است.

مسعود و اشکان؛ دو کاپیتان در خطر حذف از تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، او به خاطر از سر گیری بازی ها در اروپا خرسند است به این خاطر که لژیونرهای ایرانی بار دیگر در شرایط بازی قرار گرفته اند و زمانی که برای بازی دوستانه با عمان و هم چنین دیدار با هنگ گنگ که 17 مهر برگزار می شود، در اردوی تیم ملی حاضر می شوند از آمادگی برخوردار خواهند بود. البته باید به این نکته هم اشاره کرد در اروپا برخی لیگ ها تعطیل شده. نمونه اش بلژیک که در این لیگ بازیکنانی چون کاوه رضایی – امید ابراهیمی – سعید عزت الهی و... حضور دارند. 

 

سرمربی سابق تیم ملی اخبار فوتبال ایران را هم رصد می کند. او به خوبی متوجه شده مسعود شجاعی مخالف برگزاری بازی های لیگ برتر است و از سویی اشکان دژاگه هم چنان در آلمان بسر می برد و تمایلی برای حضور دراردوی تراکتور ندارد و به نظر می رسد این دو در صورت برگزاری بازی های باقی مانده لیگ برتر همراه تیم نخواهند بود. اگر این اتفاق رخ دهد اشکان دژاگه و مسعود شجاعی تا زمان برگزاری بازی تیم ملی در برابر هنگ کنگ 7 ماه از میادین رسمی به دور خواهند بود به این خاطر که بازی های لیگ برتر در اواسط اسفند ماه تعطیل شده بود. 

 

1503397

 

7 ماه دوری از میادین رسمی؛ شاید اسکوچیچ را مجاب کند دست کم برای بازی با هنگ کنگ قید این دو بازیکن بزرگ را بزند و از دیگر بازیکنان در این بازی بهره ببرد. شاید اشکان و مسعود در همه ماه های دور از بازی به صورت انفرادی تمرین کرده باشند و هم چنان به تمرینات خود ادامه دهند اما بین تمرینات انفرادی و هم چنین تمرینات تیمی تفاوت های زیادی وجود دارد و اگر این دو بازیکن نخواهند تراکتور را  در ادامه بازی های لیگ برتر همراهی کنند در خطر خط خوردن از تیم ملی قرار خواهند گرفت. این تصمیم دغدغه ای را برای سرمربی تیم ملی ایجاد نمی کند چرا که در سال های اخیر تیم ملی در همه خطوط با ترافیک بازیکن روبرو بوده است.

 

1503398

دیدگاه‌ها