کد خبر : 1690266 | 28 خرداد 1399 ساعت 22:16 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

هریستو استویچکوف:

لائوتارو می تواند کنار لیونل مسی بازی کند

هریستو استویچکوف، ستاره سابق و بلغارستانی بارسلونا امیدوار است انتقال لائوتارو مارتینز به نوکمپ نهایی شود.

لائوتارو می تواند کنار لیونل مسی بازی کند

به گزارش "ورزش سه"، اخبار زیادی در مورد احتمال انتقال لائوتارو مارتینز، مهاجم 22 ساله و آرژانتینی اینتر به بارسلونا منتشر شده و بلوگرانا قصد دارد به هر ترتیبی زمینه خرید این بازیکن در تابستان را فراهم کند. هریستو استویچکوف که روزگاری در خط حله بارسلونا نمایش فوق العاده ای داشت، معتقد است لائوتارو می تواند زیر نظر لوییس سوارز نکات مهمی را بیاموزد.

 

1391737

 

هریستو استویچکوف گفت: "من سبک بازی لائوتارو را دوست دارم و به عنوان یک مهاجم عملکرد او را می پسندم. لائوتارو بسیار پرتحرک است و برای تیم به سختی تلاش می کند. لائوتارو هرگز بازیکنی ایستا نیست و از نظر من این مهمتر از زدن قدرت گلزنی است. اگر کار انتقال لائوتارو مارتینز در تابستان امسال از اینتر به بارسلونا نهایی شود، او می تواند به اندازه مهاجمی مانند گابریل باتیستوتا مهم باشد و نقشی اساسی در ترکیب تیمش ایفا کند.

 

اگر این انتقال نهایی شود، او می تواند لوییس سوارز را به عنوان بهترین الگو و معلم دنیا در نظر گرفته و از او چیزهای زیادی در اردوی بارسا یاد بگیرد. از نظر من هر دوی این بازیکنان این قابلیت را دارند تا در کنار لیونل مسی عملکرد خوبی ارائه دهند."

دیدگاه‌ها