کد خبر : 1690274 | 28 خرداد 1399 ساعت 23:16 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

دقیقه بازی پس از غیبت ۴ هفته‌ای؛

مسعود شجاعی پا به توپ شد (عکس)

کاپیتان ملی‌پوش تراکتور به جمع هم‌تیمی‌هایش اضافه شد تا آماده شروع مسابقات لیگ برتر شود.

به گزارش "ورزش سه"، اعضای تیم فوتبال تراکتور روز سی و یکم اردیبهشت‌ماه، نخستین تست کرونا را انجام دادند تا آماده شروع دوباره تمرینات‌شان شوند، اما از آن زمان تاکنون که چندین مرحله تمرینات تراکتور برگزار و لغو شده، مسعود شجاعی در آزمایش‌های تیمی و تمرینات حضور نداشت که روز گذشته دوری کاپیتان تراکتوری‌ها به پایان رسید.

 

شجاعی پس از حدود چهار هفته، بالاخره تصمیم گرفت از تهران راهی تبریز شود و پس از انجام یک جلسه تمرینی، امروز هم در یک دیدار دوستانه مقابل علم و ادب تبریز به میدان برود تا به مرور زمان آماده شروع لیگ برتر شود.

 

کاپیتان تراکتور که پنج روز قبل در بیانیه‌ای مخالفت صریح خود را با آغاز مسابقات لیگ برتر اعلام کرده و از مسؤولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ درخواست تعطیلی کامل بازی‌های فصل ۹۹-۹۸ را داشت، اکنون تصمیم گرفته به جمع هم‌تیمی‌هایش برگردد و تمرینات خود را از سر بگیرد.

 

1503860

 

شجاعی که ازجمله ستاره‌های تراکتور به حساب می‌آید، دیروز تمرین مختصری در کنار دیگر شاگردان ساکت الهامی انجام داد و امروز از دقیقه ۷۵ دیدار تدارکاتی مقابل تیم لیگ یکی علم و ادب تبریز به میدان رفت و جانشین ویلیان میمبلا شد.

 

تصویری که از پا به توپ شدن شجاعی در دیدار امروز تراکتور مقابل علم و ادب به ثبت رسیده، نخستین عکس او پس از شیوع کرونا و آغاز تمرینات و دیدارهای تدارکاتی تیمش است.

دیدگاه‌ها