کد خبر : 1690303 | 29 خرداد 1399 ساعت 08:20 | 15.4K بازدید | 4 دیدگاه

بردِ بی‌سر و صدا پس از اعتراض به لیگ؛

خط و نشان الهامی برای مدعیان(عکس)

سرمربی تراکتور علی‌رغم نارضایتی از برگزاری لیگ برتر، سعی دارد تیمش را در بهترین شرایط به بازی‌ها برساند.

 خط و نشان الهامی برای مدعیان(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ساکت الهامی در شرایطی سرمربیگری در تراکتور را دنبال می‌کند که به تبعیت از این باشگاه، مخالف برگزاری بازی‌های لیگ برتر به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا است، اما با این وجود و بخاطر احتمال انجام ادامه مسابقات لیگ نوزدهم، با در نظر گرفتن تمرینات و دیدارهای تدارکاتی می‌خواهد شاگردان‌اش را به آمادگی مطلوبی برساند.

 

الهامی که پس از سرمربیگری در تراکتور، این تیم میانه را متحول کرده و از میانه‌ی جدول به جمع تیم‌های مدعی رسانده، دیروز نخستین بازی دوستانه را برای شاگردان‌اش و در مقابل تیم لیگ یکی علم و ادب تبریز در نظر گرفت تا بازیکنان تراکتور در شرایط مسابقه قرار بگیرند.

 

تراکتور که بخاطر مخالفت با برگزاری بازی‌ها و تعداد زیاد مبتلایان به کرونا در تیمش، برای برگزاری تمرینات خود با چالش جدی مواجه شده بود، حالا وارد فاز تمرینی و دیدارهای تدارکاتی شده و به نوعی الهامی با رونماییِ تیمش مقابل علم و ادب تبریز و کسب یک برد پُر گل، برای سایر مدعیان خط و نشان کشید و نشان داد مثل قبل از تعطیلات، از آمادگی بالایی برخوردار هستند.

 

1503913

 

سرمربی تراکتور در بازی دیروز مسعود شجاعی را در اختیار داشت و امیدوار است تا قبل از شروع بازی‌ها، دیگر نفرات‌اش ازجمله اشکان دژاگه، حمزویی و جفرسون یوری که به اردوی این تیم اضافه نشدند را در جمع شاگردان‌اش ببیند تا با تمام توان به استقبال دیدار با نساجی و ادامه بازی‌های لیگ برتر بروند.

 

شاگردان الهامی که تنها بخاطر تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان در رده سوم جدول قرار دارند، در ۹ هفته پایانی به دنبال بالا رفتن از این جایگاه و کم کردن اختلاف امتیازی با پرسپولیس صدرنشین هستند؛ البته آنها در جام حذفی نیز شرایط خوبی دارند و به مرحله نیمه نهایی رسیده‌اند.

دیدگاه‌ها