کد خبر : 1690777 | 31 خرداد 1399 ساعت 23:42 | 45.6K بازدید | 0 دیدگاه

میاتوویچ:

رئال نباید اشتباه رونالدو را در مورد راموس تکرار کند

پدراک میاتوویچ، ستاره سابقه رئال مادرید معتقد است که این تیم باید قرارداد سرخیو راموس را تمدید کند.

رئال نباید اشتباه رونالدو را در مورد راموس تکرار کند

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد سرخیو راموس با رئال مادرید در سال 2021 به پایان خواهد رسید اما هنوز این اتفاق رسمی در مورد تمدید قرارداد این بازیکن به گوش نرسیده است. با این حال رئال پیش از این در مورد بازیکنانی نظیر رائول گونزالس، ایکر کاسیاس و کریستیانو رونالدو نشان داده که در سال های آخر حضورشان، به آنها اجازه جدایی خواهد داد؛ موضوعی که نگرانی هواداران رئال را در مورد سرخیو راموس افزایش می‌دهد.

 

پدراک میاتوویچ اما معتقد است که رئال باید هر طور که شده سرخیو راموس را حفظ کند. او در این باره گفت: " متاسفانه چنین اتفاقی پیش از این نیز در رئال مادرید رخ داده است. رائول در رئال مادرید تاریخ سازی کرد اما به شکل بسیار بدی کنار گذاشته شد. فرناندو هیرو و ایکر کاسیاس نیز همینطور. "

 

 

1498337

 

 

میاتوویچ در ادامه گفت: "حالا در مورد سرخیو راموس صحبت می شود. قرارداد او باید دو یا سه فصل دیگر تمدید شود. این پسر باید فوتبال خود را در رئال مادرید به پایان برساند. اگر من در این باشگاه حضور داشتم اجازه نمی دادم بازیکنانی مانند کریستیانو، سرخیو راموس یا لوکا مودریچ تیم را ترک کنند. از طرفی بازیکنان جوان تر نیز می توانند از کسانی مانند کریستیانو رونالدو و راموس چیزهای زیادی یاد بگیرند."

دیدگاه‌ها