کد خبر : 1690783 | 01 تیر 1399 ساعت 00:15 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

دبیر فدراسیون وزنه‌برداری: بدهی خاصی نداریم

دبیر فدراسیون وزنه‌برداری گفت: از آنجایی که تقویم فدراسیون جهانی مشخص نشده طبیعتاً زمان دقیق آغاز اردوهای تیم ملی هم مشخص نیست.

 دبیر فدراسیون وزنه‌برداری: بدهی خاصی نداریم

به گزارش "ورزش سه" از میزان، محسن بیرانوند در خصوص اینکه از چه زمانی اردوهای تیم ملی وزنه‌برداری آغاز خواهد شد، اظهار داشت: با توجه به وضعیتی که از لحاظ بیماری کرونا در کشور وجود دارد و از طرفی هم زمان آغاز مسابقات آسیایی و جهانی از فدراسیون جهانی به هیچ کدام از فدراسیون‌های ملی ابلاغ نشده است بنابراین زمان دقیق آغاز اردوها هم مشخص نیست.

وی افزود: بیشتر ملی‌پوشان طبق برنامه تمرینی که از طرف کادرفنی در اختیار آنها قرار گرفته در منزل به تمرینات خودشان ادامه می‌دهند و ما هم از وضعیت آنها اطلاع داریم؛ خوشبختانه شرایط تمرینی خوبی دارند.

 

*حضور سهراب مرادی در فدراسیون برای مشخص شدن برنامه‌هایش

دبیر فدراسیون وزنه‌برداری در مورد اینکه از چه زمانی لیگ این رشته برگزار خواهد شد، گفت: در صورتی که شرایط از لحاظ ایمنی مهیا باشد و مسئولان وزارت ورزش هم اجازه برگزاری لیگ را به ما بدهند فصل جدید لیگ را در زمان خودش استارت خواهیم زد، هر چند که اولویت اصلی ما حفظ سلامتی ورزشکاران است.

بیرانوند پیرامون شرایط تمرینی سهراب مرادی و کیانوش رستمی توضیح داد: خوشبختانه این دو ورزشکار خوب و توانمند تمرینات انفرادی خودشان را در سالن پیگیری می‌کنند. قرار شده ظرف روزهای آینده هم سهراب برای مشخص شدن برنامه‌هایش به فدراسیون بیاید.

 

*آزمایش دوپینگ در قهرمانی کشور و لیگ را جدی‌تر پیگیری کنیم

وی در پاسخ به این سوال که فدراسیون چه تهمیداتی در نظر گرفته تا دوپینگ برای همیشه از این رشته ریشه‌کن شود، پاسخ داد: پس از مثبت شدن تست دوپینگ چند وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور، فدراسیون برای ریشه‌کن کردن دوپینگ تمام تلاشش را انجام می‌دهد. امیدواریم روزی برسد تا این پدیده شوم از ایران و جهان از بین برود و لازمه آن هم بحث آموزش و انجام تست‌های دوپینگ بدون اطلاع قبلی از ورزشکاران است. تمام سعی و برنامه ما به این معطوف شده تا هم در بحث آموزش به صورت جدی فعالیت و هم در بحث آزمایش دوپینگ در مسابقات قهرمانی کشور و لیگ جدی‌تر این موضوع را پیگیری کنیم.

دبیر فدراسیون وزنه‌برداری در خصوص اینکه شرایط مالی این فدراسیون از لحاظ بودجه چگونه است، اظهار داشت: در حال حاضر بدهی خاصی نداریم و بودجه‌ای که هم از طرف وزارت ورزش در اختیار ما قرار گرفته تا بتوانیم از طریق آن حقوق کارمندان و ... را پرداخت کنیم، به نحوی که مشکلی از این بابت نداشته باشیم.

دیدگاه‌ها