کد خبر : 1690898 | 01 تیر 1399 ساعت 17:20 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

جوانان تراکتور و انگیزه بازی کنار ستاره‌ها(عکس)

با غیبت برخی ستاره‌های تراکتور در تمرینات حالا فرصت خوبی در اختیار بازیکنان جوان‌تر این تیم قرار گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور تبریز طی روزهای گذشته حواشی زیادی را به خود دیده است؛ در کنار اعتراض های گسترده مسئولان این باشگاه به شروع دوباره لیگ برتر اما سرخپوشان تبریزی تمرینات خود را نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی دنبال می‌کنند و آماده شروع دوباره مسابقات می‌شوند.


یکی از مسائلی که درباره تراکتور وجود دارد غیبت چند ستاره در ترمینات است. اشکان دژاگه که هنوز به ایران برنگشته و بعید است فعلا این اتفاق در باره‌اش رخ بدهد. از سوی دیگر جفرسون یوری مدافع برزیلی نیز قراردادش فسخ شده و حمزاوی عکاشه مهاجم الجزایری هنوز نتوانسته به ایران برگردد. در چنین شرایطی ناآمادگی نفراتی مثل مسعود شجاعی با توجه به دیر اضافه شدن به تمرینات و البته مساله محرومیت او باعث می شود تا چند جای خالی در ترکیب سرخپوشان ایجاد شود.

 

 

1504656

 


بی تردید کادرفنی تراکتور برای پر کردن جای خالی ستاره ها در ترکیب خود مجبور است از نفرات جوان تر و بازیکنانی که کمتر در ترکیب قرار گرفتند استفاده کند. بازیکنان جوانی مثل سعید مهری، رضا شکاری، مهدی ببری، محمدرضا آزادی، علی فتحی و ... که انگیزه زیادی برای ادامه مسابقات لیگ دارند. بی تردید حضور این نفرات در کنار سایر ستاره‌ها می‌تواند تلفیقی خوب از جوانان و باتجربه ها را تشکیل دهد و تراکتور با یک ترکیب جدید و متفاوت مسابقات را شروع کند. باید دید جوانان تراکتور از فرصتی که در اختیارشان قرار گرفته چطور استفاده می‌کنند.

 

1504658

 

1504657

دیدگاه‌ها