کد خبر : 1690976 | 01 تیر 1399 ساعت 21:24 | 9.2K بازدید | 2 دیدگاه

اولین باخت تراکتور در تعطیلی لیگ؛

دومین برتری نود مقابل تیم‌های تبریزی

تیم لیگ یکی نود ارومیه موفق به کسب برتری برابر تراکتور شد.

دومین برتری نود مقابل تیم‌های تبریزی

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتور که به تازگی دیدارهای تدارکاتی خود را آغاز کرده، پس از برتری اخیرش مقابل علم و ادب تبریز، از ساعت ۱۹ امروز در ورزشگاه یادگار امام مقابل تیم نود ارومیه قرار گرفت.

 

تراکتور بازی را با ترکیب محمدرشید مظاهری، محمدرضا خانزاده، رضا اسدی، میلاد فخرالدینی، میثم تیموری، اکبر ایمانی، ویلیان میمبلا، مهدی تیکدری، احسان حاج‌صفی، رضا شکاری و ساسان انصاری مقابل نود ارومیه آغاز کرد.

 

مهدی اسلامی، سیروس صادقیان، وحید نعمتی، مهدی محمدی، علی بشیری، آرمان سوداگر، عماد علیپور، محمد زینالی، پیمان پورصادقی و آرمین مصطفوی نیز ۱۱ بازیکن ابتدایی نود ارومیه در این دیدار بودند.

 

تراکتور در این دیدار یک گل در دقیقه ۴۰ روی شروع مجدد مظاهری، پاس در عرض ساسان انصاری و ضربه محکم ویلیان میمبلا به گل رسید، اما سه گل توسط پیمان پورصادقی، آرمان سوداگر و سجاد طجرلو دریافت کرد تا نود ارومیه پس از برتری اخیرش مقابل ماشین‌سازی، امروز هم تراکتور را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد.

 

تراکتور در این دیدار نمایش هجومی داشت و در دقیقه ۸ با شوت پشت محوطه میمبلا دروازه نود را تهدید کرد که گلر این تیم توپ را به کرنر فرستاد.

 

در دقیقه ۱۲ شوت محکم اسدی از پشت محوطه جریمه به تیرک دروازه نود برخورد کرد و در دقیقه ۲۱ حاج‌صفی ضربه ایستگاهی را با پاس کوتاه به ایمانی رساند که ایمانی شوت سنگین او، دروازه نود ارومیه را تهدید کرد. 

 

در دقیقه ۳۷ شوت میمبلا از روی ضربه ایستگاهی، با اختلاف اندک از کنار دروازه به بیرون رفت و در دقیقه ۸۸ ضربه ساسان انصاری از داخل محوطه جریمه پس از برخورد به مدافع حریف، راهی کرنر شد.

 

گفتنی است، محمدرضا اخباری از دقیقه ۴۶ به جای مظاهری، رضا سیف‌احمدی از دقیقه ۶۷ به جای اخباری، مسعود شجاعی از دقیقه ۶۲ به جای اکبر ایمانی، سعید مهری از دقیقه ۴۶ به جای رضا اسدی و همچنین علی نجفی و علی فتحی از دقیقه ۸۸ به جای میمبلا و شکاری به میدان رفتند.

دیدگاه‌ها