کد خبر : 1691226 | 03 تیر 1399 ساعت 01:25 | 15.3K بازدید | 1 دیدگاه

سیتی 5-0 برنلی: آتش بازی آبی‌ها با درخشش فودن و محرز

منچسترسیتی در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 5-0 برنلی را شکست بدهد.

سیتی 5-0 برنلی: آتش بازی آبی‌ها با درخشش فودن و محرز

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان پپ گواردیولا که در دیدار قبلی مقابل آرسنال با سه گل به پیروزی رسیدند، در دیدار امشب هم به برنلی رحم نکردند و با 5 گل این تیم را در هم کوبیدند. فیل فودن و ریاض محرز هر کدام با زدن دو گل، ستاره های سیتی در این دیدار بودند.

بازی با برتری سیتی آغاز شد اما دفاع پرتعداد بازیکنان برنلی باعث شد تا بازیکنان این تیم نتوانند در دقایق ابتدایی موقعیت خاصی به وجود بیاورند. بازی به همین ترتیب ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 17، روی پاس داوید سیلوا، ریاض محرز می توانست صاحب موقعیت شود اما مداخله برناردو سیلوا و شوت ضعیف او، این موقعیت را از سیتی گرفت.

 اما حملات آبی ها سرانجام در دقیقه 22 به نتیجه رسید و فیل فودن گل اول بازی را به ثمر رساند. این ستاره جوان که با پاس برناردو سیلوا پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شد، با یک شوت محکم و زمینی از پشت محوطه جریمه، توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

 

1505018

 

1505019

 

بعد از این گل تیم میهمان پیش کشید و تا اندازه ای بازی متعادل شد اما بعد از دقایقی، بار دیگر بازیکنان سیتی ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه 35، روی ارسال برناردو سیلوا، این بار سرخیو آگوئرو بود که صاحب یک موقعیت خوب شد اما ضربه او مدافع حریف بلوکه کرد.

حملات سیتی در دقایق پایانی نیمه اول ادامه پیدا کرد و در دقیقه 43، این تیم به گل دوم رسید. روی پاس بلند فرناندینیو بود که محرز از سمت راست فرار کرد و بعد از فریب دادن مدافع پیش رو، با یک شوت دقیق پای راست، کار را تمام کرد.

 

1505016

 

فشار حملات سیتی بعد از این گل هم ادامه داشت و این تیم در دقایق تلف شده نیمه اول، صاحب یک ضربه پنالتی شد. خطای بِن می روی سرخیو آگوئرو، باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. محرز پشت توپ ایستاد و با یک ضربه بغل پا، حساب کار را 3-0 کرد. نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.  

 

1505020

 

نیمه دوم را هم سیتی بهتر آغاز کرد و  خیلی زود به گل چهارم رسیدند. روی همکاری فیل فودن و برناردو سیلوا بود که توپ در مقابل دروازه به داوید سیلوا رسید و او هم با یک بغل پای ساده، کار را تمام کرد.

 

1505015

 

بعد از این گل بازی تا اندازه ای متعادل شد اما باز هم این سیتی بود که توانست توپ و میدان را در اختیار بگیرد و در دقیقه 63، به گل پنجم رسید. روی یک حمله سریع و هماهنگ بود که توپ با پاس گابریل ژسوس به فودن رسید و او هم با یک شوت محکم، گل دوم خود و گل پنجم تیمش را به ثمر رساند.

 

1505014

 

حملات سیتی ادامه داشت و این تیم در دقایق 66 و 68 توسط ژسوس و دی بروین می توانست به گل های بعدی برسد اما ضربات این دو راهی به چهارچوب دروازه برنلی پیدا نکرد.

در دقایق پایانی باز هم این سیتی بود که توپ و میدان را در اختیار داشت و صاحب یکی دو موقعیت خوب دیگر هم شد اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با نتیجه 5-0 به سود آبی ها به پایان رسید.

دیدگاه‌ها