کد خبر : 1691266 | 03 تیر 1399 ساعت 10:36 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

جای خالی تبصره قرارداد کی روش در قرارداد ویلموتس

مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی در شکایتی که به فیفا ارایه داده خواهان دریافت همه مبلغ قرارداد خود با فدراسیون فوتبال ایران شده است.

جای خالی تبصره قرارداد کی روش در قرارداد ویلموتس 

به گزارش "ورزش سه"، مربی بلژیکی با وجود دریافت دو میلیون دلار از فدراسیون فوتبال در شکایتی به فیفا اعلام کرده همه مبلغ قراردادش را می خواهد. گفته می شود قرارداد او برای سال اول 2.2 میلیون دلار بوده است. جالب اینکه قبل تر فدراسیون فوتبال قرارداد کارلوس کی روش را مرحله به مرحله تنظیم می کرد. به طور مثال اگر الان کارلوس کی روش در تیم ملی فوتبال ایران بود قرارداد مالی و قطعی او تا پایان مرحله مقدماتی جام جهانی تنظیم می شد. به همین خاطر اگر این قرارداد پیش از پایان به هر دلیلی نقض می شد کارلوس کی روش می توانست ادعای دریافت دستمزد خود تا پایان بازی های مقدماتی جام جهانی را طلب کند نه تا پایان جام جهانی!

 

گفتنی است قرارداد مارک ویلموتس سه ساله تنظیم شده و در شکایتی که این مربی به فیفا ارایه کرده است خواهان دریافت همه مبلغ قراردادش از فدراسیون فوتبال ایران شده است. البته اگر فیفا دراین پرونده حق را به مارک ویلموتس بدهد او غرامت را تا زمان انتخاب تیم جدید در قرارداد سه ساله با فدراسیون فوتبال دریافت خواهد کرد. 

 

وکلای فدراسیون فوتبال در این پرونده می گویند فدراسیون فوتبال ایران برنده خواهد شد. جالب اینکه چندی پیش مسئول کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال گفته بود در تنظیم این قرارداد مشورتی با او نشده بود.

دیدگاه‌ها