کد خبر : 1691298 | 03 تیر 1399 ساعت 12:04 | 16.8K بازدید | 1 دیدگاه

حاج‌صفی و دوستان جورکش دو کاپیتان 

شاید اشکان تراکتور را سورپرایز کند

دیر اضافه شدن مسعود شجاعی به تمرینات و بازنگشتن اشکان دژاگه وظیفه احسان حاج صفی و سایر بازیکنان باتجربه تیم را در تیم تراکتور دو چندان کرده است.

شاید اشکان تراکتور را سورپرایز کند

به گزارش "ورزش سه"، معمولا حاج صفی در تراکتور نیز مانند تیم ملی پس از اشکان دژاگه و مسعود شجاعی به رسم کسوت، بازوبند کاپیتانی را بر بازو می بندد و حالا در روزهایی که تراکتور خیلی دیرتر از سایر تیم های برای بازگشت  به رقابت ها آماده شده است، نقش احسان و توانایی رهبری او بیشتر از پیش به چشم خواهد آمد؛با توجه به اینکه مسعود شجاعی خیلی دیر به تمرینات تراکتور اضافه شد و باقی ماندن 2 جلسه محرومیت از حکم 4 جلسه ای که برای او به دلیل عصبانیت در بازی با گل گهر بریده شد، سبب می شود تا ساکت الهامی چندان روی حضور او در ترکیب اصلی حسابی باز نکند.

 

1505104


در عین حال در تبریز همه منتظر خبر جدیدند. اشکان دژاگه علیرغم اینکه تمرینات تیم های باشگاهی در ایران چند هفته ای می شود که آغاز شده، هنوز به سایر نفرات در تبریز ملحق نشده و این رفتار او انتقادات زیادی در میان اهالی فوتبال نیز ایجاد کرده است. البته شنیده می شود که شاید امشب کاپیتان باتجربه تراکتوری ها وارد تبریز شود و خود را به تمرینات تراکتور برساند.

 

1505102


 این خبر هر چند تغییری در حضور او در دو سه بازی ابتدایی فصل ایجاد نخواهد کرد ولی بازیهای حساسی پیش روی تراکتور است آنها به همه نیروهای خود نیاز دارند. همچنین رقابتهای  جام حذفی که میانبر سرخها برای کسب جام است و  آنها باید با یکی از تیم های سپاهان، استقلال، نفت مسجد سلیمان یا پرسپولیس در نیمه نهایی بازی کنند.


با این وصف حضور دژاگه برای ساکت الهامی بسیار پراهمیت خواهد بود و در صورتی که کار کسب سهمیه به خطر بیفتد و یا شانسی برای قهرمانی ایجاد شود، انتظارات از اشکان در چند بازی انتهایی فصل بالاتر هم خواهد رفت.


شکست 3 بر 1 تراکتور مقابل نود ارومیه که تیمی جنگنده و سخت بباز در رقابت های لیگ یک به شمار می رود، زنگ خطر را برای بازیکنان و تیم تراکتور به صدا درآورده و آنها در صورتی که نتوانند خودشان را با شروع دوباره رقابت ها پس از نزدیک به 4 ماه تعطیلی، به صورت مناسبی وفق دهند، شاید کسب سهمیه آسیایی که با نیمه تمام ماندن لیگ به احتمال بسیار زیاد به آنها می رسید، به خطر بیفتد. این روزها شجاعی هنوز به آمادگی کامل نرسیده و خبری از اشکان در اردوی تیم نیست؛ پس تمام امیدهای هواداران به سومین کاپیتان تیم است که اتفاقا از نظر سطح آمادگی و سنی شرایط بسیار بهتری نسبت به دژاگه و شجاعی دارد.


در ترکیب تراکتور البته بازیکنان شاخص و با تجربه دیگری به غیر از سه کاپیتان خبرساز تیم ملی وجود دارند؛ بازیکنانی نظیر رشید مظاهری، محمدرضا خانزاده، اکبر ایمانی و ساسان انصاری با تجربیاتی گرانبها از تیم های گذشته  و درخششی که اگر در نه هفته پایانی لیگ گر بگیرد، آن وقت نوبت ساکت الهامی خواهد بود. مربی جوانی که بدنبال استفاده حداکثری از شانس "تراکتور" است.

 

1505106

 

1505103

 

1505107

دیدگاه‌ها