کد خبر : 1691446 | 03 تیر 1399 ساعت 23:40 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

اوون هارگریوز:

فودن می تواند بازیکنی در سطح داوید سیلوا باشد

اوون هارگریوز تمجید ویژه ای از ستاره جوان منچسترسیتی یعنی فیل فودن انجام داد.

فودن می تواند بازیکنی در سطح داوید سیلوا باشد

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه اخیراً گفته شد که داوید سیلوا برای تمدید قرارداد کوتاه‌مدت با منچسترسیتی به توافق رسیده اما به نظر می‌رسد که او دیر یا زود از جمع سیتیزن ها جدا خواهد شد. با توجه به این موضوع به نظر می رسد که فیل فودن، ستاره جوان و تنها 20 ساله منچسترسیتی در فصل آینده، نقش مهم تری را در تیم پپ گواردیولا ایفا خواهد کرد.

 

اگرچه ستاره انگلیسی در یکی دو فصل اخیر دائماً نیمکت نشین بوده اما به نظر می رسد که رفته رفته اوضاع بهتری در تیم پپ گواردیولا پیدا می کند. او در پیروزی 5-0 منچستر سیتی مقابل برنلی دو گل برای تیمش به ثمر رساند تا بخشی از قابلیت های فوق العاده خود را نشان داده باشد.

 

 

1505292

 

 

عملکرد خوب فیل فودن باعث شده که اوون هارگریوز به تمجید از این بازیکن جوان بپردازد. او در این باره گفت: " فکر نمی‌کنم که بازیکن بهتری نسبت به داوید سیلوا وجود داشته باشد. فودن همچنین می‌تواند از کوین دی بروین و برناردو سیلوا چیزهای زیادی یاد بگیرد. فیل فودن حالا به اندازه کافی خوب است. او یک بازیکن خاص است. او در فضاها خیلی خوب عمل می کند و فکر می کنم که به اندازه هر بازیکن دیگری در لیگ برتر عملکرد درخشانی دارد. فاصله زیادی وجود دارد اما فکر می‌کنم که او قصد دارد به سطح داوید سیلوا برسد."

دیدگاه‌ها