کد خبر : 1692338 | 08 تیر 1399 ساعت 13:03 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

لوئیس پینتو سرمربی تیم ملی امارات شد

فدراسیون فوتبال امارات با خورخه لوئیس پینتو مربی کلمبیایی برای هدایت تیم ملی این کشور به توافق رسید.

لوئیس پینتو سرمربی تیم ملی امارات شد

به گزارش" ورزش سه" تیم ملی امارات بعد از جدایی ایوان یووانوویچ صرب به دنبال انتخاب سرمربی برای نشستن روی نیمکت این تیم در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 بود. در ماه های اخیر نام های متفاوتی برای هدایت تیم ملی امارات مطرح شدند از جمله ووک رازوویچ صرب و کوزمین اولاریو رومانیایی که هیچکدام با تیم ملی امارات به توافق نرسیدند.


با این وجود از چند روز قبل خبر توافق فدراسیون فوتبال امارات با لوئیس پینتو مربی باتجربه کلمبیایی منتشر شد و او سرانجام قرارداد اولیه را با این تیم امضا کرد.


پینتو 67 ساله است و سابقه مربیگری تیم های ملی کاستاریکا، کلمبیا و هندوراس را در کارنامه اش دارد. این مربی  بعد از توافق با تیم ملی امارات اعلام کرد که هدف اصلی اش رساندن این تیم به مرحله بعدی مقدماتی جام جهانی است.


او همچنین اعلام کرد علاقه زیادی به بازیکن چپ پا و شماره 10 این تیم عمرعبدالرحمن پیدا کرده است. پینتو در گفت و گو با شبکه ESPN گفت: دوسال پیش با فدراسیون فوتبال امارات صحبت کردم اما این اتفاق نیفتاد تا اینکه دو ماه پیش بار دیگر مذاکرات آغاز شد."


او افزود:" من قبلا فیلم های زیادی از بازی های تیم ملی امارات دیده ام، این تیم سرعت بالایی دارد و یک هافبک فوق العاده خوب در آن بازی می کند. بازیکن چپ پایی که شماره 10 را می پوشد. این بازیکن از قدرت تکنیکی بالایی برخوردار است و من از عملکر خوب او شگفت زده شدم. " او گفت:" من هنوز برای صعود تیم ملی امارات شانس صعود قائل هستم و این هدف اصلی ما است. با خوشحالی به امارات می روم تا برای حضور در جام جهانی تلاش کنم.


فدراسیون فوتبال امارات علیرغم امضای قرارداد هنوز زمان حضور این مربی کهنه کار در امارات و امضای قرارداد رسمی را اعلام نکرده است. پینتو منتظر عادی شدن شرایط پروازها است تا از کلمبیا به امارات برود.

دیدگاه‌ها