کد خبر : 1692395 | 08 تیر 1399 ساعت 17:41 | 24K بازدید | 0 دیدگاه

غوغای سریع السیر و تابستانی اینتر! (عکس)

بعد از نهایی کردن قرارداد اشرف حکیمی، اینتر تمام تلاش خود را معطوف به جذب ساندرو تونالی کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه بسیاری از تیم های بزرگ اروپایی خواهان جذب اشرف حکیمی بودند، این اینتر بود که موفق شد با رقم بسیار خوب در حدود 40 میلیون یورو با این مدافع مراکشی به توافق دست یابد و به زودی این بازیکن برای گذراندن تست پزشکی راهی ایتالیا خواهد شد. حالا بعد از این ستاره 22 ساله، اینتر در حال برنامه ریزی برای نهایی کردن خریدهای بعدی است و اولویت آنها ساندرو تونالی خواهد بود.

 

اگرچه هنوز توافقی به صورت قطعی حاصل نشده، اما چلینو مالک باشگاه برشا چندی قبل اعلام کرد تونالی خواهان بازی کردن در ایتالیاست و احتمالا یکی از بین یوونتوس یا اینتر مقصد بعدی این بازیکن خواهد بود. به نظر می رسد نراتزوری از شانس بیشتری برخوردار باشد و اگرچه برشا برای فروش تونالی 50 میلیون یورو تقاضا کرده، ولی اینتر نمی تواند از 30 میلیون به اضافه 5 میلیون پاداش برای این بازیکن پرداخت کند.

 

به نظر می رسد در این شرایط جدایی بازیکنانی چون بورخا والرو و ماتیاس وسینو از اینتر قطعی باشد. اما اینتر تحت هر شرایطی خواهان حفظ نیکو بارلا، مارسلو بروزوویچ و کریستن اریکسن است و علیرغم مصدومیت های فراوان، قرارداد استفانو سنسی نیز قطعی خواهد شد.

 

1506637

دیدگاه‌ها