کد خبر : 1692626 | 09 تیر 1399 ساعت 14:47 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

بزرگترین نقطه ضعف سایپای 99 چیست؟

شاگردانِ جوان ابراهیم صادقی حسابی کم‌تجربگی کارشان را در لیگ نوزدهم سخت کرده و بارها آن‌ها برد را با شکست و یا تساوی عوض کرده اند.

بزرگترین نقطه ضعف سایپای 99 چیست؟

به گزارش "ورزش سه" یکی از نکات جالب لیگ نوزدهم حضور هر دو تیم خودروساز در جمع فانوس به دستان جدول است؛ تیمِ جوان ابراهیم صادقی و شاگردان عبدالله ویسی که حالا پس از تعطیلات لیگ، 9 فینال حساس را باید پشت سر بگذارند. پیکانی‌ها که شب گذشته مغلوب سرخ‌پوشان پایتخت شدند و حالا نوبت سایپایی‌هاست که برابر دیگر تیم پرطرفدار پایتخت صف‌آرایی کنند.

 

یکی از آمارهای منفی شاگردان صادقی، این است که نارنجی‌پوشان توان حفظ پیروزی‌شان را ندارند؛ آن‌ها در لیگ نوزدهم، 6 بار گل اول را وارد دروازه رقبا کردند اما تنها در سه مسابقه پیروز از میدان خارج شدند و دوبار مغلوب رقبای‌شان شدند! به زبان دیگر باید گفت، هیچ تیمی مانند تیم متحول شده و جوان سایپا در لیگ نوزدهم، کامبک نمی‌خورد و بازی برده را با شکست عوض نمی‌کند.

 

ضعف بزرگی که امشب می‌تواند به کار آبی‌ها بیاید و آن‌ها را در راه خروج از بحران دو شکست متوالی، یاری‌رسان باشد؛ البته بعید نیست که در مدت تعطیلات، صادقی توانسته باشد این ضعف بزرگ تیمش را برطرف کند. باید از ساعت 21 امشب نظاره‌گر دوئل استقلال و سایپا در ورزشگاه آزادی بود و دید سرانجام شاگردان فرهاد مجیدی می‌توانند به تیره‌روزی هایشان پایان دهند یا تیم جوانِ سایپا شگفتی سازی می‌کند و از منطقه خطر، فرار می‌کند؟

دیدگاه‌ها