کد خبر : 1692752 | 09 تیر 1399 ساعت 21:51 | 31K بازدید | 0 دیدگاه

تصمیم متفاوت ستاره رئال مادرید برای فصل بعد

علیرغم داشتن پیشنهادات مالی بهتر از بایرن مونیخ و منچسترسیتی، اشرف حکیمی انتقال به اینتر را برای فصل بعد انتخاب کرده است.

تصمیم متفاوت ستاره رئال مادرید برای فصل بعد


به گزارش "ورزش سه"، توافق اشرف حکیمی برای انتقال به اینتر به طور قطعی انجام شده و این بازیکن به زودی برای مراحل اداری قرارداد و گذراندن تست پزشکی راهی ایتالیا خواهد شد. این اتفاق در حالی رخ داد که رئال مادرید علاقمند به بازگرداندن او بود و چند تیم دیگر نیز اشرف حکیمی را می خواستند، اما پروژه اینتر او را مجاب به گرفتن این تصمیم کرده است.

 

1499357

 

نشریه بیلد مدعی شد دو باشگاه بایرن مونیخ و منچسترسیتی آماده بودند 60 میلیون یورو به رئال مادرید برای خرید اشرف حکیمی پرداخت کنند و حتی مبلغی بالاتر از 5 میلیون حقوق دریافتی از اینتر را به این بازیکن پیشنهاد دهند. اما خود اشرف حکیمی اینتر را به عنوان پروژه ای مناسب برای انتقال در نظر گرفته و علاقمند به دادن پاسخ مثبت به مدیران نراتزوری بوده است.

 

اشرف حکیمی مدت ها بود مدنظر اینتر قرار داشت و مذاکرات مدیران این باشگاه با او از مدتی قبل و به صورت مخفیانه آغاز شده بود. آنتونیو کونته در گفت و گو با اشرف حکیمی به او قول داده نقشی محوری در ترکیب خواهد داشت و با توجه به ترکیب سه دفاعه اینتر، او می تواند در پست وینگ بک در این تیم به میدان برود؛ همان پستی که اشرف حکیمی در ماه های اخیر در دورتموند نیز آنجا حضور داشته و نمایش فوق العاده ای نیز ارائه داده است.

 

دیدگاه‌ها