کد خبر : 1692862 | 10 تیر 1399 ساعت 11:47 | 19.7K بازدید | 4 دیدگاه

خیلی ها دنبال آدرس خانه من می‌گشتند

سید علی: فقط یکبار از ایران خارج شدم و رفتم عراق

مهدی سیدعلی داور جنجالی بازی فولاد و استقلال مهمان برنامه صبح بخیر ایران بود و به سوالات مهدی توتونچی مجری این برنامه پاسخ داد.

سید علی: فقط یکبار از ایران خارج شدم و رفتم عراق

به گزارش "ورزش سه"، چند روزی از بازی جنجالی فولاد و استقلال می گذرد که در آن بازی سیدعلی قاضی مسابقه به علی کریمی، عارف غلامی و فرهاد مجیدی کارت قرمز نشان داد تا استقلال 9 نفره و بدون سرمربی بازی را به فولاد واگذار کند. پس از آن بازی فرهاد مجیدی در یک پست اینستاگرامی کدهایی از ویزای اسپانیا، ویلای امیردشت، کار در شورای شهر و... داد که به نظر می رسید مخاطب این پست گنگ اینستاگرامی او، مهدی سیدعلی داور مسابقه باشد.


اما صبح امروز سیدعلی مهمان برنامه صبح بخیر ایران از شبکه اول سیما بود و به سوالات مهدی توتونچی مجری این برنامه پاسخ داد.


سیدعلی درخصوص پست اینستاگرامی مجیدی مبنی بر گرفتن ویزای اسپانیا و سفر به این کشور گفت: بنده توفیق این را داشتم که یکبار به کشور عراق سفر کنم و بجز این از کشور خارج نشده ام.


وی ادامه اداد:  داوری سختی های خودش را دارد ولی خانواده ی من این محدودیت هایی که شامل غیبت من در مهمانی یا سفرها می شود را با وجود دلخوری پذیرفته اند.


این داور با سابقه کشورمان در پاسخ به این سوال که برخوردش با حاشیه هایی که برایش به وجود می آید چگونه است اینگونه پاسخ داد: سعی می کنم که آرامش خودم را حفظ کنم و سکوت کنم. سکوت بهترین کار است چرا که گذشت زمان ثابت خواهد کرد که شایعات واقعیت داشته است یا خیر.


سیدعلی در پاسخ به سوال مهدی توتونچی در خصوص شایعات مهمانی در ویلای امیردشت با خنده پاسخ داد که: دیگه چه خبر؟!

 

1505611


وی در خصوص جایگاه فضای مجازی در زندگی شخصی اش و بخصوص بعد از بازی فولاد و استقلال گفت: سعی میکنم از فضای مجازی فاصله بگیرم و کلا درگیر فضای مجازی نیستم ولی در مواقعی که شرایط بخاطر قضاوت هایم سخت می شود، سعی میکنم از دنیای مجازی فاصله بگیرم.


سیدعلی در خصوص تهدیدهایی که علیه او صورت می گیرد گفت: خیلی ها در فضای مجازی دنبال آدرس خانه ی من می گشتند ولی من همین جا با افتخار اعلام میکنم که اهل شهر ری هستم و هم اکنون نیز ساکن شهر ری هستم.


این داور با سابقه در خصوص شعارهایی که روی سکوهای ورزشگاه علیه داوری او سر داده می شود گفت: من شخصا سعی میکنم زمانیکه وارد مستطیل سبز می شوم، تمام تمرکزم را به بازی بدهم و سعی میکنم شعارهای تماشاگران را نشنوم چرا که اگر تمرکز نداشته باشم، نمی توانم کارم را به نحو احسن انجام دهم.


سیدعلی در پایان در خصوص اینکه آیا تاکنون این اتفاق رخ داده است که بخاطر استرس قبل از یک دیدار و یا بخاطر سوت های اشتباهش، بعد از مسابقه نتواند راحت بخوابد چنین پاسخ داد: من فقط بخاطر خستگی بعد از بازی ها نمی توانم به راحتی بخوابم و مشکلی از این بابت ندارم.

دیدگاه‌ها