کد خبر : 1692865 | 10 تیر 1399 ساعت 12:02 | 21.3K بازدید | 0 دیدگاه

قلعه نویی و جنگ دوباره با نکونام؛ نه !

امیر قلعه نویی از اتفاقی که چند روز پیش برای اصغر حاجیلو رخ داده ناراحت به نظر می رسد اما این دلیلی نمی شود که او وارد جنگ لفظی جدید شود.

قلعه نویی و جنگ دوباره با نکونام؛ نه !

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه نویی در مصاحبه ای که در اینباره داشته نه اسمی از جواد نکونام به میان آورد و نه طعنه ای به او زد. گویی سرمربی تیم سپاهان می خواهد بین او و جواد نکونام آتس بس قرار باشد. چندی پیش و در مصاف دو تیم سرمربی تیم سپاهان به بازی دفاعی جواد نکونام معترض شده بود که این سرمربی فولاد را آنقدر بر آشفته کرد تا جایی که گفت انتخاب امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال  را به عقب خواهند رفت و در این بین دعوای دو مربی داخلی بر سر کارلوس کی روش بود که ایران را ترک کرده است و با قرارداد 3 میلیون دلاری هدایت تیم ملی کلمبیا را برعهده گرفته است. 

 

به هر صورت سرمربی تیم سپاهان با ابراز تاسف از مشکلی که برای اصغر حاجیلو به وجود آمد در اینباره به ایلنا گفت: در مورد اصغر حاجیلو باید بگویم که به نظر من او نماد باشگاه استقلال است و اگرچه خیلی از فوتبالدوستان این روزها حافظه‌شان ضعیف است ولی باید بگویم اگر اشتباه نکنم حاجیلو تنها کسی است که در تاج و استقلال فقط با یک پیراهن شروع کرد و با یک پیراهن تمام کرد و پیراهن تیم دیگری را هم نپوشید. افرادی که در حال حاضر مسئولیت باشگاه استقلال را در اختیار دارند باید حاجیلو را تبدیل به نماد باشگاه کنند. از هیات مدیره استقلال و آقای سعادتمتند خواهش می‌کنم حاجیلو را به حال خودش رها نکنند. ما در گذشته او را عمو اصغر صدا می‌زدیم چرا که این لقب را به هرکسی که مرام و معرفتش زبانزد بود می‌گفتند. حاجیلو بیش از 40 سال در استقلال بود و به عنوان بازیکن و کاپیتان و مربی و سرپرست و مدیر و مسئول آکادمی فعالیت کرده و این شرایط حال حاضر او کم لطفی مدیران باشگاه استقلال است. من هم وقتی با خبر شدم چنین مشکلی پیش آمده محسن برادرش تماس گرفت و من در فیزیوتراپی بودم و گفتم اگر لازم است کاری انجام دهم و کار خاصی هم نبود و وظیفه من بود. بازهم از مسئولان استقلال خواهش می‌کنم که حاجیلو را فراموش نکنم.»

دیدگاه‌ها