کد خبر : 1692900 | 10 تیر 1399 ساعت 15:04 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

نابغه جویباری کشتی ایران امیدوار به برگزاری لیگ

درخواست حسن یزدانی: لطفا کشتی را تعطیل نکنید!

حسن یزدانی بعد از مشخص کردن تیم جدید خود در لیگ کشتی، از وزارت بهداشت درخواست کرد اجازه برگزاری مسابقات کشتی را بدهد.

درخواست حسن یزدانی: لطفا کشتی را تعطیل نکنید!

به گزارش "ورزش سه"، حسن یزدانی که سال گذشته در جریان تمرینات پیش از برگزاری جام باشگاههای جهان مصدوم و مجبور شد پای خود را به تیغ جراحان بسپارد، این روزها تمریناتش را به صورت جدی دنبال می کند. با اینکه هنوز مجوز برگزاری مسابقات کشتی صادر نشده، حسن یزدانی امیدوار است لیگ کشتی برگزار شود چون این رقابت ها تنها منبع درآمدی برای کشتی گیران است.


نابغه جویباری کشتی ایران در گفت و گو با "ورزش سه" وضعیت خودش را بعد از انجام چند ماه تمرینات کشتی مطلوب توصیف کرد و گفت: امروز بعد از مذاکراتی که انجام شد،‌ با تیم ایران مال قرارداد امضا کردم. امسال در لیگ برتر کنار این تیم هستم. امیدوارم وزارت بهداشت هر چه زودتر مجوز برگزاری مسابقات کشتی را صادر کند تا با رعایت پروتکل های بهداشتی مسابقات برگزار شود.


وی افزود: لیگ برتر تنها منبع درآمدی ورزشکاران به ویژه کشتی گیران است. از مسئولان وزارت بهداشت و ستاد مقابله با کرونا می خواهم که تدابیری بیاندیشند تا این مسابقات در زمان مقرر برگزار شود و شور و هیجان به کشتی برگردد. کشتی گیران از همین لیگ می توانند درآمد کسب کنند و در صورت برگزار نشدن مسابقات وضعیت خوبی نخواهند داشت.


حسن یزدانی در پاسخ به این سوال که تیم بازار بزرگ ایران مثل سال گذشته اکثر ستاره ها را جمع کرده و شانس نخست قهرمانی است،‌ گفت: ما امیدوار به قهرمانی هستیم، اما تیم های دیگری هم هستند که این شانس را دارند. ایران مال چند سال پشت سر هم قهرمان لیگ برتر و باشگاههای جهان شده. اسپانسرها و تیم های قدرتمندی برای لیگ امسال جلو آمدند و فکر می کنم رقابت خوب و جذابی بین تیم ها شکل بگیرد.


وی در پایان عنوان کرد: لیگ برتر قطعا باعث می شود کشتی گیران آماده مسابقات بزرگتر شوند و بیشتر از این دیگر دور از مسابقات نباشند.

دیدگاه‌ها