کد خبر : 1692920 | 10 تیر 1399 ساعت 15:43 | 28.1K بازدید | 1 دیدگاه

ستاره اسپانیایی به رئال مادرید بر می‌گردد؟

طبق ادعای سان آرسنال هیچ برنامه‌ای برای تمدید قرار داد دنی سبایوس ندارد.

ستاره اسپانیایی به رئال مادرید بر می‌گردد؟

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه زین الدین زیدان در اواخر فصل گذشته برای بار دوم هدایت رئال مادرید را برعهده گرفت، مشخص بود که احتمالاً ستاره اسپانیایی این تیم یعنی دنی سبایوس در تابستان از این تیم جدا خواهد شد چرا که این دو نفر هرگز رابطه خوبی با یکدیگر نداشتند.

 

 همین اتفاق نیز رخ داد و ستاره اسپانیایی در تابستان با قراردادی قرضی و بدون بند خرید دائمی راهی آرسنال شد. سبایوس اما در ابتدای فصل روزهای خوبی را با اونای امری پشت سر نگذاشت و در اواخر حضور این سرمربی در جمع توپچی ها به یک نیمکت نشین تبدیل شده بود. با این وجود بعد از روی کار آمدن میکل آرتتا اوضاع برای سبایوس تغییر کرد و این بازیکن به مراتب با وضعیت بهتری روبرو شد.

 

 

1492848

 

 

 

در حالی که طی هفته های اخیر گفته شد که میکل آرتتا برای باقی ماندن سبایوس در جمع توپچی ها ابراز علاقه کرده اما حالا و در همین رابطه سان مدعی شده که باشگاه لندنی به دنبال دائمی کردن قرارداد این هافبک نخواهد بود. بر اساس گزارش این منبع برخلاف صحبت‌هایی که از قبل مطرح شده، سبایوس در متقاعد کردن میکل آرتتا ناکام بوده و همین موضوع باعث شده که دائمی کردن قراردادش منتفی باشد.

 

با این حال باید منتظر ماند و دید که آیا سبایوس به رئال مادرید باز خواهد گشت یا آینده دیگری در انتظار این بازیکن خواهد بود.

دیدگاه‌ها