کد خبر : 1692945 | 10 تیر 1399 ساعت 17:45 | 28.1K بازدید | 1 دیدگاه

بی تاب بازی در نوکمپ هستم

پیانیچ: بارسلونا رویایی بود که به حقیقت پیوست

ستاره بوسنیایی جدید باشگاه بارسلونا پیوستن به این باشگاه را رویایی خواند.

پیانیچ: بارسلونا رویایی بود که به حقیقت پیوست

به گزارش "ورزش سه"، میرالم پیانیچ ستاره بوسنیایی روز گذشته با قراردادی 4 ساله به ارزش 60 + 5 میلیون یورو از یوونتوس به بارسلونا پیوست. رقم فسخ او نیز 400 میلیون یورو است و با پایان کار یوونتوس در فصل جاری، رسما راهی بارسا خواهد شد. به جای او آرتور ملو از بارسا به یوونتوس پیوست.

پیانیچ سال 2007 در متز فرانسه بود که فوتبال در سطح اول اروپا را شروع کرد و سپس پیراهن لیون را به تن کرد. او از سال 2011 راهی رم شد و در 4 سال گذشته نیز برای یوونتوس بازی می کرد.

 

 

1507524

 

 

پیانیچ در اولین مصاحبه خود پس از پیوستن به بارسا به وبسایت فدراسیون فوتبال بوسنی گفت:« بسیار خوشحالم و به خودم افتخار می کنم. بارسا یکی از بهترین باشگاه های دنیاست و حد نهایت برای هر فوتبالیستی. این رویایی بود که به حقیقت پیوست. خیلی خوشحالم نه فقط برای خودم که برای خانواده و نیز مردم کشورم بوسنی هرزگووین. هرگز فراموش نمی کنم که از کجا آمده ام.»

 

پیانیچ ادامه داد:« موفقیت به سادگی به دست نمی آید و نتیجه کار، تلاش و فداکاری زیاد است. این هم یک آزمون و چالشی جدید برای من است و می خواهم از آن موفق خارج شوم. بی تاب بازی برای بارسا در نوکمپ هستم و برای آن لحظه شماری می کنم.»

 

 

1497686

دیدگاه‌ها