کد خبر : 1693025 | 11 تیر 1399 ساعت 02:18 | 26.8K بازدید | 0 دیدگاه

جنوا 1-3 یوونتوس: یک قدم دیگر به سوی قهرمانی

یوونتوس با پیروزی 3-1 در خانه جنوا، بار دیگر فاصله اش با لاتزیو، تیم دوم جدول سری آ، را به 4 امتیاز افزایش داد.

جنوا 1-3 یوونتوس: یک قدم دیگر به سوی قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مائوریتزیو ساری در دیدار امشب نتوانستند در نیمه اول دروازه حریف را باز کنند اما با زدن سه گل در نیمه دوم، به یک پیروزی باارزش دست پیدا کردند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. در دقیقه 12 بود که برناردسکی با یک شوت محکم، اولین خطر جدی را روی دروازه جنوا ایجاد کرد اما پرین با جاگیری مناسب، دروازه تیمش را بسته نگه داشت.

یک دقیقه بعد نوبت رونالدو بود تا با یک شوت خطرناک، پرین را مجبور به واکنش کند و این بار هم دروازه بان جنوا، موفق تر عمل کرد و دروازه این تیم بسته ماند.

برتری یوونتوسی ها ادامه پیدا کرد اما حملات این تیم به موقعیت های چندان خطرناکی منجر نشد. تا اینکه در دقیقه 36، روی ارسال کوادرادو، این آدریان رابیو بود که می توانست با ضربه سر کار را تمام کند ولی ضربه او نیز دقیقا به جایی رفت که پرین حضور داشت.

پس از این نوبت تیم میزبان بود که برای دقایقی ابتکار عمل را در دست بگیرد و در دقیقه 40، روی پاس خوب والون بِهرامی، این فاویلی بود که می توانست گل اول بازی را به ثمر برساند اما ضربه او نیز راهی به چهارچوب دروازه یووه پیدا نکرد.

در دقیقه 43، روی پاس دیبالا، این رونالدو بود که می توانست با یک شوت دقیق کار را تمام کند ولی باز هم پرین با یک واکنش خوب، توپ را به بیرون فرستاد. در نهایت در نیمه اول توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و دو تیم با تساوی 0-0 به رختکن رفتند.

نیمه دوم را یوونتوس بهتر آغاز کرد و این بار خیلی زود به گل رسید. در دقیقه 50 بود که روی پاس کوادرادو، دیبالا صاحب توپ شد و بعد از یک حرکت عرضی خوب و پشت سر گذاشتن مدافع حریف، با ضربه ای دقیق، توپ را به گوشه دروازه پرین فرستاد.

فشار حملات یووه بعد از این گل ادامه پیدا کرد و این تیم در دقیقه 56 به گل دوم رسید. رونالدو که با پاس پیانیچ در میانه زمین جنوا صاحب توپ شده بود، بعد از پیشروی، با شوتی تماشایی، حساب کار را 2-0 کرد.

 

1507638

 

بعد از این گل بازی تا اندازه ای متعادل شد و تیم میزبان به دنبال جبران گل های خورده بود اما این یوونتوس بود که در دقیقه 73 به گل سوم رسید. این بار دیبالا در نقش گلساز ظاهر شد و پاس او را، داگلاس کاستا با ضربه ای غیر قابل مهار، تبدیل به گل سوم کرد.

تیم میزبان که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت، پیش کشید و در دقیقه 76، یکی از گل های خورده را جبران کرد. روی ارسال بیراشی از سمت راست بود که توپ با تعلل مدافعان یووه به پینامونتی رسید و او هم از زاویه ای بسته، با شوتی سنگین، توپ را به سقف دروازه یوونتوس کوبید.

در دقایق پایانی هردو تیم به دنبال زدن گل های بعدی بودند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 88، جنوا به گل دوم برسد اما خروج به موقع شزنی، مانع از باز شدن دروازه یووه شد و در نهایت بازی با همان نتیجه 3-1 به سود بیانکونری به پایان رسید.

دیدگاه‌ها