کد خبر : 1693087 | 11 تیر 1399 ساعت 12:18 | 3.6K بازدید | 0 دیدگاه

پروتکلهای بهداشتی و توقف تمرین تیم نوجوانان ایران

در حالی که تمرینات تیم ملی نوجوانان قرار بود از 10 تیر در کمپ تیم های ملی آغاز شود به خاطر رعایت پروتکل های بهداشتی با تاخیر آغاز می شود.

پروتکلهای بهداشتی و توقف تمرین تیم نوجوانان ایران

به گزارش "ورزش سه"، حسین عبدی در مصاحبه ای که در اینباره داشت ابراز امیدواری کرد تیمش از 15 تیر دور جدید تمرینات خود را در کمپ تیم های ملی آغاز کند. او به این نکته هم اشاره کرد حریفان ایران تمرینات خود را شروع کرده اند و حتی در حال برگزاری بازی های دوستانه هستند. سرمربی تیم ملی نوجوانان خواستار حمایت مالی فدراسیون فوتبال از تیم  ملی نوجوانان شد.

 

برگزاری اردوی تیم های ملی در کمپ تیم های ملی در این برهه از زمان بیشتر از گذشته برای فدراسیون فوتبال هزینه دارد به این خاطر که بازیکنان تیم ها باید تست های پزشکی را پشت سر بگذارند و از سویی استقرار بازیکنان با رعایت فاصله اجتماعی در هتل محل اقامت بیشتر از گذشته برای فدراسیون فوتبال هزینه دارد. تیم ملی نوجوانان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی آماده می شود که قرار است آذر ماه در بحرین برگزار شد.

 

با اینکه بازی های تیم ملی جوانان هم مهر ماه در ازبکستان برگزار می شود هنوز خبری در خصوص شروع تمرینات این تیم رسمی نشده است. از سویی تیم ملی جوانان هنوز سرمربی ندارد!

دیدگاه‌ها