کد خبر : 1693089 | 11 تیر 1399 ساعت 12:30 | 13.1K بازدید | 1 دیدگاه

بوسکتس: قهرمانی برای بارسلونا سخت شد

سرخیو بوسکتس ستاره بارسلونا بعد از تساوی دیشب این تیم مقابل اتلتیکو مادرید اذعان کرد که حالا دیگر قهرمانی در لالیگا برای بارسا دشوار خواهد بود.

بوسکتس: قهرمانی برای بارسلونا سخت شد

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو بوسکتس ستاره بارسلونا بعد از تساوی دیشب تیمش  مقابل اتلتیکو مادرید که با نتیجه 2-2 بدست آمد اذعان کرد که در حال حاضر بارسا شانس بیشتر قهرمانی را در اختیار رئال مادرید گذاشته و حالا دیگر قهرمانی برای کاتالان‌ها دشوار شده است.

 

در بازی مهم دیشب که در آن لیونل مسی موفق شد هفتصدمین گل دوران فوتبالی خود را به ثمر برساند، شاگردان کیکه ستین نتوانستند سه امتیاز را به حساب خود واریز کنند و دو پنالتی که توسط سائول نیگز بازیکن اتلتیکو به گل تبدیل شد فرصت پیروزی را از بارسا گرفت. بارسلونا با این تساوی حالا درحالیکه یک بازی بیشتر از رئال انجام داده با یک امتیاز اختلاف در رتبه دوم جدول قرار دارد. رئال در صورتیکه روز پنج‌شنبه ختافه را شکست دهد می‌تواند اختلافش با بارسا را به چهار امتیاز برساند.

 

البته بارسلونا برای جبران مافات پنج بازی دیگر زمان دارد ولی بوسکتس معتقد است کار در ادامه برای بارسا دشوار  خواهد بود و ممکن است سرنوشت این فصل دیگر در دستان این تیم نباشد.

 

1507692

 

بوسکتس در گفتگو با تلویزیون Movistar گفت:" ببینید، اگر تیمی هر دو بازی یکبار دو امتیاز از دست بدهد، مبارزه برای قهرمانی فصل برایش خیلی دشوار خواهد شد. ما می‌دانیم که قهرمانی ما در این شرایط دشوار است ولی تلاش‌ خودمان را خواهیم کرد".

 

ستاره بارسلونا در ادامه گفت:" اتلتیکو حریف سرسختی است. ما حاکم میدان بودیم و موقعیت‌های گلزنی خلق کردیم ولی آن دو پنالتی ما را بدجوری جریمه کرد. واقعا ناراحت‌کننده است. ما در نیمه اول به معنای واقعی کلمه تیم برتر بودیم. ما اخیرا در بازی‌هایی امتیاز از دست داده‌ایم که از حری ف بهتر بوده‌ایم و این خیلی ناراحت‌کننده است".

 

 

دیدگاه‌ها