کد خبر : 1693110 | 11 تیر 1399 ساعت 14:15 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش جالب آرتتا به انتقادات از ستاره آلمانی آرسنال

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال به انتقادات از ستاره آلمانی تیمش یعنی مسوت اوزیل واکنش نشان داد.

واکنش جالب آرتتا به انتقادات از ستاره آلمانی آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، ملی‌پوش سابق تیم ملی آلمان در آرسنال هفتگی 350 هزار پوند حقوق دریافت می کند. با این حال مسوت اوزیل در فصل جاری کمتر برای توپچی ها به کار گرفته شده است؛ موضوعی که باعث شده حقوق بالای این بازیکن بیش از قبل در مورد توجه قرار بگیرد و عصبانیت هواداران و اسطوره های باشگاه لندنی را به همراه داشته باشد.

 

سرمربی آرسنال یعنی میکل آرتتا اما هرگونه تصمیم‌گیری در مورد اوزیل با توجه حقوق دریافتی اش را رد کرده و گفت: " این توافقی است که بین اوزیل و باشگاه صورت گرفته و هر دو آنها از آن رضایت دارند. در واقع این مسئله چیزی نیست که من بخواهم درباره اش کنکاش کنم. فکر می‌کنم که بازیکنان به اندازه شایستگی شان حقوق دریافت می کنند و من هرگز نمی خواهم که در این رابطه قضاوتی انجام دهم."

 

 

1471245

 

 

آرتتا درباره ناراحتی مسوت اوزیل از نیمکت‌نشینی نیز گفت: " من فکر می کنم که او خیلی خوشحال نیست چرا که زیاد بازی نمی کند. با این حال اخیرا دوباره دچار مصدومیت شده و ما باید در مورد وی صبر کنیم تا روند بهبودی خود را به طور کامل پشت سر بگذارد. من فقط می خواهم بهترین بازیکنان را به زمین بفرستم تا به تیم کمک کنند.

 

من اوزیل را خیلی خوب می شناسم چرا که پیش از این با او همبازی بوده‌ام. مسوت خصوصیات منحصر به فردی دارد. از نظر پستی که بازی می‌کند دارای ویژگی‌های خاصی است و می‌تواند چیزهای زیادی را برای تیم به ارمغان بیاورد. فکر نمی کنم که چیزی درباره او تغییر کرده باشد."

 

دیدگاه‌ها