کد خبر : 1693214 | 11 تیر 1399 ساعت 23:25 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

آرسنال۴-۰ نوریچ؛ جشنواره گل در روز رکوردشکنی اوبا

آرسنال موفق شد با نتیجه 4-0 نوریچ را در هم بکوبد.

آرسنال۴-۰ نوریچ؛ جشنواره گل در روز رکوردشکنی اوبا

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم آرسنال و نوریچ در چهارچوب رقابت های هفته سی و دوم لیگ برتر انگلیس به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در نهایت با پیروزی چهار گله شاگردان میکل آرتتا خاتمه یافت.

 


شاگردان میکل آرتتا کار را به مراتب بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی روی دو صحنه توسط دنی سبایوس و پیر امریک اوبامیانگ به موقعیت دست یافتند اما در امر گلزنی و باز کردن دروازه نوریچ ناکام بودند.

حملات توپچی ها ادامه داشت تا اینکه آنها در دقیقه 33 و توسط پیر امریک اوبامیانگ به گل برتری دست یافتند. این گل روی اشتباه وحشتناک دروازه‌بان نوریچ یعنی تیم کرول و با زیرکی مهاجم گابنی آرسنال به ثمر رسید. در حالی که کرول قصد فریب اوبامیانگ را داشت این بازیکن به خوبی دست او را خواند و بعد از گرفتن توپ دروازه نوریچ را گشود.

 

1507821

 

 

این پایان کار نبود و چند دقیقه بعد آرسنال به گل دوم دست یافت. در دقیقه 37 و روی پاس عالی اوبامیانگ برای گرانیت ژاکا، این ستاره سوئیسی توانست با ضربه‌ای دقیق گل دوم تیمش را وارد دروازه حریف کند تا بازی در پایان نیمه اول با دو گل به سود آرسنال خاتمه پیدا کند.

نیمه دوم اما با عملکرد بهتر نوریچ آغاز شد و این تیم توانست چند حمله روی دروازه آرسنال ترتیب دهد که با بدشانسی و البته درخشش دروازه بان توپچی ها یعنی مارتینز راهی به دروازه نیافت.

حملات نوریچ ادامه یافت و در دقیقه 60 صحنه مشکوکی درون محوطه جریمه آرسنال داد که البته داور بعد از مراجعه به VAR، آن را پنالتی تشخیص نداد.

 

1507819

 

در دقیقه 67 آرسنال یک بار دیگر توسط اوبامیانگ موفق به گلزنی شد. این ستاره گابنی روی اشتباه محض مدافعان نوریچ با دروازه این تیم تک به تک شد و گل سوم آرسنال را به ثمر رساند.

 

عطش آرسنال برای برای گلزنی در این مسابقه پایان ناپذیر به نظر می رسید و این تیم در دقیقه 80 موفق شد گل چهارم خود دست پیدا کند. سدریک سوارز بعد از یک کش و قوس و شوتی غیرقابل مهار از پشت محوطه جریمه گل چهارم توپچی‌ها را وارد دروازه نوریچ کرد. همچنین بازی با همین نتیجه به سود آرسنال پایان پذیرفت تا این تیم همچنان به کسب سهمیه اروپایی امیدوار بماند.

 

1507822

دیدگاه‌ها