کد خبر : 1693218 | 11 تیر 1399 ساعت 23:56 | 18K بازدید | 0 دیدگاه

اینتر6-۰برشا؛ برد با درخشش لیگ برتری‌های سابق

اینتر موفق شد در یک بازی کاملاً یک طرفه تیم قعرنشین برشا را با 6 گل شکست دهد.

اینتر6-۰برشا؛ برد با درخشش لیگ برتری‌های سابق

به گزارش "ورزش سه"، اینتر امشب و از سری مسابقات هفته بیست و نهم سری آ میزبان تیم قعرنشین برشا بود که درپایان موفق شد با پنج گل حریف خود را تحقیر کند.


اینتر کار را طوفانی آغاز کرد و در دقیقه 4 روی ارسال فوق العاده الکسیس سانچز و با یک ضربه استثنایی و والی توسط اشلی یانگ به گل اول خود دست یافت.

 

1507827

 

اینتر بعد از به ثمر رساندن گل اول نیز به حملات خود ادامه داد و توپ و میدان را در اختیار داشت تا اینکه آنها در دقیقه 20 به گل دوم دست یافتند. بازیکن برشا درون محوطه جریمه روی ستاره نیجریه ای نراتزوری یعنی ویکتور موزس مرتکب خطا شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. سانچز پشت توپ ایستاد و با یک ضربه محکم و دقیق گل دوم تیم کونته را به ثمر رساند.

 

در حالیکه مسابقه به پایان خود در نیمه اول نزدیک می‌شد اینتر توانست گل سوم را وارد دروازه برشا کند. در دقیقه 45 و روی ارسال اشلی یانگ به روی دروازه، دنیلو دی آمبروزیو روی یک ضربه سر خوب گل سوم نراتزوری را به ثمر رساند تا بازی در پایان نیمه اول با نتیجه 3-0 به سود اینتر پایان پذیرد.

 

1507828

 

برتری اینتر در نیمه دوم نیز ادامه داشت و این تیم موفق شد در دقیقه 59 روی ارسال الکسیس سانچز و با ضربه سر گالیاردینی به گل چهارم دست یافت.

 

کریستین اریکسن که در دقیقه 68 جانشین گالیاردینی شده بود، موفق شد در دقیقه 84 گل پنجم نراتزوری را به ثمر برساند. ستاره دانمارکی روی ریباند ضربه روملو لوکاکو دروازه خالی برشا را برای مرتبه پنجم باز کرد.

 

1507826

 

این اما پایان کار نبود و آنتونیو کاندروا در آخرین لحظات موفق شد ششمین گل اینتر را با یک شوتی دقیق به ثمر برساند. مسابقه نیز با همین نتیجه به پایان رسید.

دیدگاه‌ها