کد خبر : 1693232 | 12 تیر 1399 ساعت 02:14 | 15.1K بازدید | 0 دیدگاه

اسپال 2 - 2 میلان؛ فرار از شکست در دقیقه 93

میلان در ثانیه های پایانی مقابل اسپال به نتیجه 2-2 دست یافت.

اسپال 2 - 2 میلان؛ فرار از شکست در دقیقه 93

به گزارش "ورزش سه"، میلان در شبی که فاصله ای تا شکست برابر اسپال نداشت، در دقایق پایانی دو بار به گل رسید و موفق به کسب یک امتیاز از این دیدار شد. جالب اینجاست اسپال در دقیقه 93 به اشتباه دروازه خودی را گشود تا پیروزی را از دست بدهد.

 

بر خلاف انتظار این اسپال بود که بازی را بهتر آغاز کرد و بعد از یکی دو حمله در دقیقه 13 به گل اول هم دست یافت. در شلوغی محوطه و در حالیکه بازیکنان اسپال اعتقاد به پنالتی داشتند، توپ در مقابل والوتی افتاد و ضربه او نیز به آرامی در گوشه دروازه میلان قرار گرفت.

 

در دقیقه 23 لوکاس پاکوئتا فرصت خوبی برای زدن گل تساوی میلان داشت، اما ضربه سر او بدون مدافع یارگیر از کنار دروازه اسپال به بیرون رفت.

 

1507847

 

اما در دقیقه 29 باز هم این اسپال بود که به گل دست یافت. فلوکاری پشت محوطه صاحب موقعیت شد و با یک ضربه مهارنشدنی و فوق العاده و با بهره گیری از خروج اشتباه دوناروما گل دوم تیمش را نیز به ثمر رساند.

 

در دقیقه 36 آنته ربیچ فرصت خوبی برای کاهش اختلاف داشت، اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه دی الساندرو از اسپال از زمین اخراج شد، اما در نهایت نیمه نخست با برتری 0-2 این تیم به اتمام رسید.

 

میلان در نیمه دوم در صدد جبران برآمد و در همان ابتدا صاحب دو موقعیت پیاپی گلزنی شد، اما ضربه پاکوئتا با عکس العمل لتیکا همراه شد و در ادامه ضربه بن ناصر نیز با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

در دقیقه 58 ربیچ با ضربه سر می توانست یکی از گل های دریافتی میلان را جبران کند، اما حضور به موقع ویچاری مانع رخ دادن این اتفاق شد.

 

1507854

 

در دقیقه 68 زلاتان صاحب فرصت مناسبی برای زدن گل اول روسونری شد، اما ضربه سر محکم او دقیق نبود و از بالای دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 74 ضربه چالهان اوغلو تغییر مسیر داد و در آستانه ورود به دروازه اسپال بود که دروازه بان این تیم به خوبی توپ را دور کرد.

 

اما در دقیقه 80 میلان به گل رسید. دفع توپ اشتباه مدافعان اسپال باعث شد توپ در مقابل رافائل لیائو قرار گیرد و او با یک ضربه دقیق به گوشه دروازه موفق به گلزنی شد.

 

اما ارسال های متوالی میلان در نهایت به نتیجه رسید و آنها در دقیقه 93 موفق به گلزنی شدند. روی ارسال از سمت راست، این ویچاری بود که به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا در نهایت این دیدار با تساوی 2-2 خاتمه یابد.

دیدگاه‌ها