کد خبر : 1693239 | 12 تیر 1399 ساعت 09:47 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

آمیان ستاره هایش را حراج می کند

قدوس و بشیکتاش به توافق می‌رسند؟

باشگاه آمیان قصد دارد انقلابی را در تیم خود ایجاد کند؛ علاوه بر گیراسی، کاکوتا ، توماس مونکودیت و بوگانی زونگو ، حالا به نظر می رسد سامان قدوس نیز در تابستان این تیم را ترک کند.

به گزارش" ورزش سه " با توجه به حضور آمیان در لیگ2 این باشگاه نقل و انتقالات تابستانی شلوغی خواهد داشت. بعد از شایعات پیرامون گیراسی، کاکوتا و مونکودیت  ، آمیان در تابستان سامان قدوس را نیز از دست خواهد داد. سایت FotbollDirekt در این ارتباط گزارش داد که بازیکن تیم ملی ایران در حال مذاکره با بشیکتاش از تیم های مطرح فوتبال ترکیه است. مساله مورد بحث انتقال او به صورت قرضی یا قطعی به این تیم است. قدوس دو سال پیش با 4 میلیون یورو از سوئد به آمیان آمد. 

 

1507863

 


او با توجه به مبلغ قراردادش و همچنین حضور آمیان در لیگ 2 قصد جدایی از این تیم را دارد و روز گذشته رسانه های ترکیه ای اعلام کردند که بشیکتاش مذاکرات جدی را با این بازیکن ایرانی خط حمله آغاز کرده است. قدوس فصل گذشته با بدشانسی های زیادی روبرو شد ضمن اینکه آنطور که انتظار می رفت در ترکیب تیم ملی در جام جهانی بازی نکرد. با این وجود او می تواند یکی از مهره های کلیدی دراگان اسکوچیچ در رقابت های مقدماتی جام جهانی و در چهار بازی باقیمانده باشد.

 

1507862

دیدگاه‌ها