کد خبر : 1693249 | 12 تیر 1399 ساعت 10:34 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

گل نخوردن مهم تر از گل زدن به تراکتور بود 

شجاعی: هر پستی سرمربی صلاح بداند بازی می‌کنم

نساجی برای انجام سومین بازی با هدایت محمود فکری آماده می شود و اینبار باید پذیرای تیم فولاد خوزستان باشد. در این بازی هم به طور حتم همانند دیدارهای قبلی کادر فنی تیم حساب وِیژه ای روی علی شجاعی باز کرده است.

شجاعی: هر پستی سرمربی صلاح بداند بازی می‌کنم  

به گزارش "ورزش سه"، وینگر چپ تیم امید ایران در بازی های مقدماتی المپیک 2020 توکیو در بازی با تراکتور سازنده تک گل تیمش بود. او که توسط جواد نکونام سرمربی سابق تیم نساجی از پست دفاع چپ به وینگر چپ آمد در بازی با فولاد هم به دنبال ثبت رکورد تازه ای خواهد بود. تکرار گل یا ساختن موقعیت گل. به همین بهانه با بازیکن جوان نساجی گفتگو کردیم که این مصاحبه را می  خوانید: 

 

*بازی با تراکتور؛ کمتر کسی تصور می کرد در تبریز برنده از میدان خارج شوید؟ 

ما برای این بازی به خوبی آماده شده بودیم. بردی که در تبریز به دست آوردیم حاصل ماه ها تلاش بود. بازی را خوب شروع کردیم و برای پیروزی در این دیدار استراتژی خوبی داشتیم. گل نخوردن در برابر تیم بزرگ تراکتور آنهم در تبریز کار بزرگی بود حتی مهم تر از گل زدن به این تیم. به خصوص که ما در دقیقه 3 در برابر این تیم به گل رسیدیم و آنها از همان دقایق ابتدایی بازی برای جبران گل خورده فشار زیادی روی دروازه ما وارد کردند. خب ما با تمرکز بالا بازی کردیم و در نهایت به آنچه که می خواستیم دست یافتیم. خیلی از تیم های بزرگ در تبریز از تیم تراکتور گل خورده اند. در بازی رفت وقتی چهار گل از حریف خوردیم تماشاگران با چشمانی اشکبار به خانه های خود رفتند و دیدن چنین صحنه هایی برای ما دردناک بود. خوشحالیم که با این برد تماشاگران را خوشحال کردیم و در نهایت کاری کردیم که این شکست را از یاد بردند. 

 

*موقعیت خوبی در این بازی برای زامهران ساختی...

وقتی هر اتفاقی مثبتی در بازی رخ می دهد حاصل تلاش همه اعضای تیم است. من از همه نفرات تیم تشکر می کنم و به یقین همه بچه ها به هم کمک می کنیم تا یک اتفاق مثبت در تیم رقم بزنیم. در بازی با تراکتور هم مثل همیشه لطف خدا شامل حال من شد. 

 

 

1507876


 

*به نظر می رسد نساجی با این دو برد برای ادامه سیر صعودی در لیگ برتر روحیه خوبی گرفته است. اینطور نیست؟

واقعیت این است که ما تیم با کیفیتی هستیم. در برهه ای خوب بازی می کردیم اما به بن بست رسیده بودیم. خوشبختانه با آمدن آقای فکری روح جدیدی به تیم تزریق شد. یا بهتر است بگویم انرژی مثبتی به تیم وارد شد. ما می توانیم این نتایج خوب را در هفته های آینده تکرار کنیم و البته برای رسیدن به این اتفاقات باید باز هم با انگیزه بازی کنیم و در زمین تلاش کنیم. 

 

*پاس گلی که در بازی با تراکتور دادی چندمین موقعیت گل بود که می ساختی؟ 

من تا الان 4 گل زده ام و 3 پاس گل داده ام اما برخی از رسانه ها به اشتباه تعداد پاس گل های من را  2 پاس گل لحاظ کرده اند. 

 

*قبلا در پست دفاع چپ بازی می کردی اما به نظر می رسد پست بازی ات را به طور کل تغییر داده ای و در پست وینگر چپ بازی می کنی...

من در سایپا در پست دفاع چپ بازی کردم. هم چنین در تیم ملی جوانان. زمانی که به نساجی آمدم و بعداز مشورت با سرمربی تیم – آقای نکونام – در پست وینگر چپ به میدان رفتم. البته در چند بازی هم در پست دفاع چپ بازی کردم. برای من موفقیت تیم مهم است. در هر پستی که سرمربی صلاح بداند بازی می کنم. از آنجایی که بازی کردن نزدیک به دروازه حریف و رسیدن به گل را دوست دارم از بازی در پست وینگر چپ احساس خوبی دارم. 

 

1507877

 

*و حرف آخر ...

از مدیریت و هم چنین مالک باشگاه تشکر می کنم که در شرایط کرونایی با پروازهای اختصاصی زمینه مسافرت تیم به شهرها را مهیا می کنند. این باعث شده ما با دغدغه کمتری روی بازی ها تمرکز کنیم. ما برد در برابر تراکتور را به احسان قهاری تقدیم کردیم. مدافع جوان ما که متاسفانه در بازی دوستانه با پارگی رباط مواجه شد. همه ما دعا می کنیم او هر چه سریعتر به ترکیب تیم برگردد چرا که یکی از بازیکنان خوب و آینده دار نساجی است.

دیدگاه‌ها