کد خبر : 1693262 | 12 تیر 1399 ساعت 11:50 | 7.1K بازدید | 1 دیدگاه

هشدار صلاح به رقبا: لیورپول از قهرمانی اشباع نشده

محمد صلاح ستاره لیورپول به رقبای این تیم هشدار داد که لیورپولی‌ها به تنها یک قهرمانی راضی نبوده و اشتیاق زیادی برای فتح جامهای بیشتر دارند.

هشدار صلاح به رقبا: لیورپول از قهرمانی اشباع نشده

به گزارش "ورزش سه"، محمد صلاح ستاره مصری لیورپول به رقبای این تیم هشدار داده و گفت کسی نباید تصور کند که لیورپول بعد از قهرمانی در لیگ برتر عطش خود برای موفقیت را از دست می‌دهد.

 

1507897

 

صلاح که در سال 2018 قرارداد خود با لیورپول را به صورت بلندمدت تمدید کرده می‌گوید نسبت به پیشرفت و بهتر شدن این لیورپول اطمینان کامل دارد.

 

صلاح که امیدوار است امسال با فتح کفش طلای لیگ برتر برای سومین بار پیاپی، به رکورد تیری آنری و آلن شیرر برسد در این باره گفت:" ما باید از این نسل بازیکنان لیورپول حداکثر استفاده را ببریم. رابطه خیلی خوبی بین ما برقرار است، ما خیلی خوب با هم هماهنگ هستیم و هر کس می‌داند چکار باید بکند. ما امسال در چمپیونزلیگ مقابل اتلتیکو مادرید خیلی خوب بازی کردیم ولی شکست خوردیم. باقی ماندن در اوج کار ساده‌ای نیست ولی ما تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد که به فتح جامهای قهرمانی ادامه بدهیم. من هرگز نمی‌گویم که این تعداد جام برای من کافی است و حالا دیگر به نقطه ماکزیموم رسیده‌ام و نیازی به جام ندارم".

 

1507898

 

صلاح در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" من سال آینده هم به تلاش کردن با جان و دل برای  لیورپول ادامه خواهم داد تا سال آینده برای لیورپول حتی بهتر از امسال باشد. قهرمانی ما در لیگ برتر البته اتفاق خاص و ویژه‌ای است و ما خیلی خوشحالیم که بعد از سی سال قهرمان انگلیس شده‌ایم".

 

 

دیدگاه‌ها