کد خبر : 1693267 | 12 تیر 1399 ساعت 12:15 | 21.1K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع جوان لیورپول در آرزوی مسی و رونالدو شدن

ترنت الکساندر آرنولد ستاره جوان لیورپول می‌گوید می‌خواهد کاپیتان این تیم شود و جاه‌طلبی‌ای در سطح مسی و رونالدو داشته باشد.

مدافع جوان لیورپول در آرزوی مسی و رونالدو شدن

به گزارش "ورزش سه"، ترنت الکساندر آرنولد، ستاره جوان لیورپول و از پرورش یافتگان آکادمی این باشگاه می‌گوید هدفش به بازو بستن بازوبند کاپیتانی لیورپول است و قصد دارد جاه‌طلبی‌ای در سطح لیونل مسی و کریستیانو رونالدو داشته باشد و جز به ایستادن بر قله فوتبال دنیا به هدف دیگری راضی نباشد.

 

1507902

 

ترنت الکساندر آرنولد در 21سالگی یکی از ستارگان درخشان تیم یورگن کلوپ است و می‌گوید هدفش تبدیل شدن به یکی از بهترین دفاع راست‌های دنیا است. آرنولد که زاده بندر لیورپول است در این تیم پیشرفتی برق‌آسا داشته و خیلی زود به یکی از بازیکنان فیکس یورگن کلوپ تبدیل شده است.

 

آرنولد در گفتگو با روزنامه انگلیسی تلگراف گفت:" اینکه یک روز بازوبند کاپیتانی لیورپول را به بازو می‌بندم تنها چیزی است که هر روز به من انگیزه می‌دهد. این هدفی است که می‌خواهم به آن برسم. البته تصمیم گرفتن در این باره به عهده من نیست ولی اگر نتوانم تا قبل از بازنشستگی به این هدف برسم خیلی ناراحت خواهم شد و این را برای خودم شکست می‌دانم. من همیشه به فکر کاپیتانی لیورپول بوده‌ام".

 

مدافع جوان لیورپول در بخش دیگری از اظهاراتش گفت:" اگر به رونالدو و مسی نگاه کنید، جاه‌طلبی آنها بی‌نظیر است. آنها هرگز کوتاه نمی‌آیند و کنار نمی‌کشند. رونالدو پنج بار فاتح چمپیونزلیگ شده ولی اگر از او بپرسید از این موفقیت‌ها راضی است خوا هد گفت تا حدودی، ولی یک جام دیگر هم می‌خواهم. یک ورزشکار اگر چنین روحیه رقابت‌جویی نداشته باشد عجیب است. هر ورزشکار برجسته‌ای به هدف و جاه‌طلبی نیاز دارد".

 

 

دیدگاه‌ها