کد خبر : 1693275 | 12 تیر 1399 ساعت 13:23 | 24.9K بازدید | 3 دیدگاه

مربی سابق ستاره فرانسوی بارسا

این گریزمان، فقط کاریکاتور گریزمان واقعی است!

مربی سابق آنتوان گریزمان ستاره فرانسوی بارسلونا می‌گوید فضای سمی بارسا روی او تاثیر گذاشته و گریزمان حالا تنها کاریکاتوری از گریزمان واقعی است.

این گریزمان، فقط کاریکاتور گریزمان واقعی است!

به گزارش "ورزش سه"، به میدان رفتن آنتوان گریزمان در ثانیه‌های پایانی دیدار بارسلونا و اتلتیکو و انتقادهای تند برادر و پدر او از سرمربی بارسلونا به این خاطر، او را به یکی از چهره‌های جنجالی این روزهای باشگاه کاتالان تبدیل کرده. البته مشکل گریزمان با بارسلونا به همین بازی خلاصه نمی‌شود. او در چهار بازی اخیر بارسلونا در دوران پساکرونا در سه بازی از ابتدا به میدان نرفته.

 

1507752

 

سرمربی سابق گریزمان در رئال سوسیداد، مارتین لاسارت می‌گوید فضای سمی بارسلونا تاثیر خود را بر روی گریزمان گذاشته و او حالا تنها کاریکاتوری از گریزمان واقعی است.

 

مارتین لاسارت کسی است که در زمانی که گریزمان جوانی 18ساله بود برای اولین بار از او در تیم اصلی سوسیداد استفاده کرد. لاسارت در گفتگو با رادیو مارکا گفت:" چیزی که امروز از گریزمان می‌بینید، تنها کاریکاتوری از گریزمان واقعی است. من او را غمگین می‌بینم، در حالیکه سرش را پایین انداخته. او در میدان طوری می‌دود که انگار روح ندارد".

 

1507753

 

لاسارت در ادامه صحبتهایش گفت:"مربی این حق را دارد که هر وقت دلش می‌خواهد در تیمش تغییراتی بدهد ولی به نظر من آنطور به زمین فرستادن گریزمان در بازی اتلتیکو وضعیت روحی- روانی او را به هم خواهد ریخت. وقتی یک بازیکن شرایط خوبی ندارد مربی‌اش باید در کنار او باشد و از او حمایت کند. آنتوان هم مسئولیت دارد ولی محیط سمی باشگاه بارسلونا تاثیر خود را روی او گذاشته".

 

 

دیدگاه‌ها