کد خبر : 1693310 | 12 تیر 1399 ساعت 16:32 | 16.6K بازدید | 1 دیدگاه

هیچ تیمی به اندازه نفت آبادان از نبود تماشاگرانش ضرر نمی‌کند

جهانی: داگلاس پاس گل داد، چاره‌ای جز این نداشتم

هافبک شمالی و با تجربه نفت آبادان بازهم پاس گل داد تا در کنار مهاجم استقلال به عنوان بهترین پاسور لیگ برتر تا به اینجا خود را معرفی کند.

جهانی: داگلاس پاس گل داد، چاره‌ای جز این نداشتم

به گزارش "ورزش سه"، نفت آبادان بالاخره پس از دو شکست خانگی این بار اجازه نداد امتیازی از این شهر خارج شود و در یکی از دربی‌های خوزستان موفق شد تیم پارس جنوبی را با دو گل شکست دهد تا به اولین پیروزی خارج از خانه در نیم فصل دوم و همچنین به دومین پیروزی متوالی خود دست باید.


حالا آن‌ها با احتساب این 6 امتیاز با تیم دوم جدول تنها 4 امتیاز فاصله‌دارند و بدون توجه به تمام مشکلات عدیده مالی ای که در این فصل تجربه می‌کنند چشم به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا دارند که در صورت تحقق کار بسیار بزرگی را رقم می‌زنند.


 یکی از بازیکنان تاثیر گذار این دو فصل گذشته کسی نیست جز میلاد جهانی که در این دیدارهم با توجه به تعطیلی طولانی مدت لیگ ترک عادت نکرد و توانست ششمین پاس گل خودش را در این فصل و 15 پاس گلش را در طی این سه فصل گذشته به ثبت برساند تا در کنار مهدی قائدی در صدر جدول پاسورهای لیگ برتر لیگ نوزدهم قرار بگیرد.


وی خودش در این رابطه می‌گوید: «من شعار نمی‌دهم. واقعا برایم تفاوتی نمی‌کند که خودم گل بزنم یا بازیکن دیگری و فکر می‌کنم این را در این چند سال گذشته ثابت کردم. برای من مهم‌تر از هر چیزی کسب نتیجه و خوشحالی طرفدارانی است که تمام دلخوشی شان آمدن به ورزشگاه و تشویق و حمایت تیم است که در این بازی هم حتی صدایشان را به گوش ما رساندند. من با احتساب امسال پنجمین سالی است که در شهرآبادان زندگی میکنم و در واقع ارتباط مردم این شهر با صنعت نفت را به‌نوعی لمس کردم.»

 

 

1460507

 


میلاد جهانی با اشاره به مشکلات مالی ای که مخصوصا در این فصل این تیم را بسیار اذیت کرده اظهار داشت: «گاهی اوقات وقتی این همه سرمایه را در این شهر می‌بینم دلم می‌سوزد و با خودم می‌گویم چطورمی شود نفت آبادان با این همه قدمت و این همه طرفدار و نتایج خوبی که ما طی این دو فصل گذشته به دست آوردیم این همه مشکل مالی داشته باشد. این گونه مسائل واقعا در شان این تیم و طرفداران و بازیکنانش نیست. شاید باور نکنید ما تا به اینجا تنها 50 درصد دریافتی داشتیم. البته قرار بود تا قبل از شروع این بازی 20 در صد دیگر به حساب بازیکنان تیم واریز شود اما این قول عملی نشد. ولی بازیکنان تیم نمی توانند وقتی این همه عشق هواداران را می‌بینند به خودشان اجازه کم‌فروشی را بدهند و از زمانی که سوت آغاز بازی زه می‌شود به تنها چیزی که فکر نمی‌کنند مسائل مالی است که امیدوارم این رابطه دو طرفه باشد. در کل من معتقدم هیچ تیمی به اندازه ما از برگزاری بازی ها بدون تماشاگر ضرر نکرده است.»


هافبک گل ساز مازندرانی نفت در ادامه افزود: «از مسئولان نفت خواهش می‌کنم که قدری به این تیم توجه بیشتری داشتنه باشند مطمئن باشند در صورت کمی توجه، ما در این فصل می‌توانیم سهمیه لیگ قهرمانان را به دست بیاوریم و شور وشوق زیادی را در این شهر بر پا کنیم.»


جهانی که علاقه زیادی به داگلاس کاستای برزیلی دارد در این رابطه گفت: «بله من مدت زیادی است که با توجه به پست مشترکمان بازی های او را خوب می‌بینیم و علاقه زیادی به او دارم تا جاییکه من را در شهر به نام او صدا می‌کنند. اتفاقا وقتی دیدم داگلاس کاستا شب قبل از دیدار مقابل پارس جنوبی پاس گل داد با خودم گفتن من هم باید در بازی فردا پاس گل بدهم که خدا را شکر این امر میسر شد اما مهم‌تر از هر چیزی فقط پیروزی تیم است و هیچ موضوعی به‌اندازه گرفتن سه امتیاز اهمیت ندارد.»


وی درباره بازی بسیار حساسی که در هفته بیست و سوم باید به مصاف تراکتور بروند تاکید کرد: «این بازی از همان بازی های 6 امتیازی است. وقتی جدول را می‌بینیم، بیشتر به اهمیت این دیدار پی می‌بریم، چراکه آنها یک پله و یک امتیاز از ما بیشتر دارند و همین امر کافی است تا متوجه حساسیت این بازی بشویم. هر چند تراکتوربا شکستی که در دیدار قبل مقابل نساجی داشت در این دیداربه چیزی جز برد فکر نمی‌کند اما ما هم نفت آبادان هستیم و بدون شک کادر فنی ما این تیم را آنالیز کرده است و آرزو می‌کنم تا ما بتوانیم هر سه امتیاز این جدال حساس را به نام خودمان واریز کنیم.»

دیدگاه‌ها