کد خبر : 1693376 | 13 تیر 1399 ساعت 01:30 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: با VAR، آدم داخل زمین، کمک داور است

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام، پس از شکست 3-1 تیمش مقابل شفیلد یونایتد، این نتیجه را حاصل تصمیمات داوری دانست.

مورینیو: با VAR، آدم داخل زمین، کمک داور است

به گزارش "ورزش سه"، شفیلد یونایتد امشب به لطف گل های ساندر بِرگ، لیز موست و اُلی مک‎برنی، موفق شد مقابل تاتنهام به یک پیروزی پرگل برسد و شاگردان ژوزه مورینیو، یازدهمین شکست شان در رقابت های این فصل را تجربه کردند.

این در حالی است که بعد از گل اول شفیلد، تاتنهام تنها دو دقیقه بعد، گل تساوی را به ثمر رساند اما داور بعد از استفاده از VAR، به دلیل برخورد توپ به دست لوکاس مورا، این گل را نپذیرفت.  

همین مسئله باعث شد تا مورینیو بار دیگر نحوه استفاده از ویدئو چک در فوتبال را زیر سوال ببرد. او در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" فکر می کنم نمی توانم احساسم را بیان کنم. دیگری داوری در بازی وجود ندارد. کسی که داخل زمین است، کمک داور است. آنهایی هم پرچم دارند، کمکِ کمک داور هستند.

 

1508012

 

داور باید کسی باشد که در زمین است. ما داریم به سمتی می رویم که واقعا برای بازی ای که بازی زیباست، خطرناک محسوب می شود.

 ما باید بهتر کار می کردیم. ما باید از نظ ذهنی قوی تر باشیم تا با آنچه در زمین اتفاق می افتد، تطبیق پیدا کنیم. ما نباید بعد از تصمیم داور، از نظر ذهنی نابود می شدیم. فکر می کنم تیم در نیمه اول خوب بازی کرد. ما گل زدیم و سپس تیم فشار زیادی احساس کرد. فکر می کنم اکنون شناخت بیشتری از بازیکنانم دارم.

می دانم که پذیرفتن این نتیجه دشوار است. ما در نیمه دوم صاحب توپ بودیم اما نتوانستیم موقعیتی ایجاد کنیم تا بازی را تغییر بدهیم."

دیدگاه‌ها