کد خبر : 1693391 | 13 تیر 1399 ساعت 03:30 | 110.7K بازدید | 5 دیدگاه

پس از پیروزی بر ختافه

واکنش زیدان به خبر جدایی احتمالی مسی از بارسا

ساعاتی پیش کادنا سر خبر از توقف مذاکرات تمدید مسی با بارسا و جدایی احتمالی او در تابستان 2021 داد.

واکنش زیدان به خبر جدایی احتمالی مسی از بارسا

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در دیداری که اهمیت فراوانی داشت، به لطف گل دقیقه 78 سرخیو راموس که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، ختافه را شکست داد و فاصله با بارسا در صدر جدول را به 4 امتیاز افزایش داد. به این ترتیب رئال در حالی که 5 هفته تا پایان فصل باقی است، بیش از همیشه به قهرمانی نزدیک شده و می تواند برای سی و چهارمین بار، فاتح لالیگا شود.

 

 

1508057

 

 

زین الدین زیدان سرمربی رئال در پایان بازی گفت:« معتقدم خیلی خوب بازی کردیم و به خصوص فرم بدنی بازیکنان تعیین کننده بود. همه بازیکنان تمرکزشان روی تیم است و عملکردشان در زمین بسیار خوب بود. تنها مشکل این است که به کمی زمان بیشتر برای استراحت نیاز داریم و شادابی بازیکنان مثل روزهای ابتدایی نیست با این حال تیم کاملا منسجم و متحد است و می خواهیم به همین روند ادامه دهیم.»

 

زیدان ادامه داد:« من هم مثل بازیکنان در طول بازی زجر می کشم. کاری که در حال انجام دادنش هستیم، اصلا ساده نیست. بدون سختی و زجر کشیدن نمی توان به موفقیت رسید. هر سه روز یک بار بازی داریم و هر بازی دنیای خودش را دارد و برای پیروزی در آن باید برنامه ای متفاوت را پیاده کرد. هنوز 5 بازی باقیمانده و هیچ چیز مشخص نیست. اینکه می گویند نیمی از راه قهرمانی را رفته ایم، قبول ندارم. اگر همین انسجام را حفظ کنیم، در نهایت قهرمان خواهیم شد.»

 

 

1508059

 

 

تعویض ها:« تعویضی ها در نتیجه پایانی تاثیرگذار بودند و دینامیک بازی را عوض کردند. امشب هر کسی در زمین بود، کارش را خوب انجام داد و راضی هستم. با تغییراتی که داشتیم، توانستیم کناره های زمین را ببندیم و از همان منطقه نیز نفوذهای خوب داشتیم و به گل نیز رسیدیم. به بازیکنانم تبریک می گویم.»

 

وضعیت واران:« الان شرایط خوبی ندارد چون به سرش ضربه بدی وارد شد. او در خانه است و تحت نظر پزشک. نمی خواستم روی او ریسک کنم چون ضربه شدید بود. باید ببینیم شرایط او فردا چطور خواهد بود.»

 

ساعتی پیش کادنا سر اعلام کرد که لیونل مسی قصد تمدید با بارسلونا را ندارد و سال بعد از این تیم جدا خواهد شد. زیدان در این رابطه گفت:« در جریان چیزی نیستم. او در لالیگاست و ما همیشه دوست داریم برابر بهترین ها بازی کنیم. چیزی که در مورد او اتفاق خواهد افتاد را نمی دانم.»

دیدگاه‌ها