کد خبر : 1693426 | 13 تیر 1399 ساعت 12:27 | 10.6K بازدید | 1 دیدگاه

اولین صحبت های لروی سانه بعد از انتقال به بایرن

لروی سانه، ستاره بایرن مونیخ از انتقال به این تیم بسیار خوشحال به نظر می‌رسد.

اولین صحبت های لروی سانه بعد از انتقال به بایرن

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته بود که بالاخره انتقال ستاره آلمانی یعنی لروی سانه به بایرن مونیخ رنگ و بوی رسمی به خود گرفت. سانه با قراردادی 5 ساله به ارزش 60 میلیون یورو به بایرن مونیخ پیوست تا فصل آینده را در آلیانز توپ بزند.

 

 

1507999

 

 

ستاره آلمانی بعد از قطعی شدن انتقال به بایرن مونیخ ضمن ابراز خوشحالی از این موضوع گفت: " بایرن مونیخ یک باشگاه عالی با اهداف بسیار بزرگ به حساب می‌آید؛ اهدافی که برای من هم بسیار مناسب هستند. من مشتاقانه منتظر چالش جدید هستم و نمی توانم منتظر تمرین با تیم باشم."

 

سانه در ادامه گفت: " من هانسی فلیک را از تیم ملی زیر 21 سال می‌شناسم. ما در آنجا رابطه بسیار خوبی با یکدیگر داشتیم. می‌خواهم با بایرن مونیخ قهرمانی‌های زیادی به دست آورم و اولویت اصلی برایم لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود."

 

مدیر بایرن مونیخ یعنی کار هاینس رومنیگه نیز درباره این انتقال گفت: " سانه بازیکن برجسته‌ای است که طی چند سال گذشته ویژگی های خود را به خصوص در تیم ملی آلمان به اثبات رسانده است. هدف ما این است که بهترین بازیکنان آلمانی را در بایرن مونیخ جمع کنیم و امضا با سانه نیز در راستای همین هدف بوده است. می خواهم به حسن صالح حمیدزیچ برای موفقیت در انجام این انتقال تبریک بگویم."

 

 

1507997

دیدگاه‌ها