کد خبر : 1693431 | 13 تیر 1399 ساعت 12:45 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

پیام تشکر لروی سانه از منچسترسیتی و گواردیولا

لروی سانه که با امضای قراردادی رسمی به بایرن مونیخ پیوسته با انتشار یک پیام از باشگاه منچسترسیتی و پپ گواردیولا تشکر و قدردانی کرد.

پیام تشکر لروی سانه از منچسترسیتی و گواردیولا

به گزارش "ورزش سه"، لروی سانه، وینگر آلمانی که بعد از چهار سال حضور در انگلیس سرانجام به کشورش بازگشت و قراردادی رسمی با بایرن مونیخ امضا کرد با انتشار یک پیام از تیم سابقش منچسترسیتی و مربی خود در این تیم پپ گواردیولا تشکر و قدردانی کرد.

 

1507999

 

سانه زمانی که در تابستان 2016 به استادیوم اتحاد آمد و پیراهن سیتی را به تن کرد یک پدیده 20ساله بود. ولی او همچون الماسی تراش‌نخورده به هدایت مربی بزرگی مثل پپ گواردیولا احتیاج داشت تا به یکی از جوان اول‌های فوتبال آلمان تبدیل شود. سیتی برای رشد سانه بهترین جا بود. جایی که به او امکان داد در 135 بازی، 39 گل به ثمر رسانده و 45 پاس گل به هم‌تیمی‌هایش بدهد.

 

سانه بعد از رسمی شدن قرارداد انتقالش به بایرن مونیخ در حساب توییتر خود پیامی تشکرآمیز خطاب به منچسترسیتی منتشر کرد.

 

1508113

 

لروی سانه در این توییت نوشت:" قبل از هر چیز، از سیتیزن‌ها متشکرم! به خاطر دوران عالی‌ای که داشتم و همه حمایت‌هایی که در این چهار سال از من شد خیلی متشکرم. من دوران سخت و موفقی را پشت سر گذاشتم که بدون شک فراموشش نخواهم کرد. ما در بازی‌های زیادی پیروز شدیم، گلهای زیادی زدیم، رکوردهای زیادی شکستیم و در کنار هم 7 قهرمانی را جشن گرفتیم. از همه هواداران، کادر فنی و هم‌تیمی‌هایم تشکر می‌کنم. من همیشه این دوران را با شادی و غرور به یاد خواهم آورد".

 

 

دیدگاه‌ها