کد خبر : 1693439 | 13 تیر 1399 ساعت 13:22 | 27.6K بازدید | 2 دیدگاه

مطهری: حرف اول گل‌محمدی حضور آقاکریم است

حمید مطهری می‌گوید که سیدجلال حسینی باید به الگوی دیگر بازیکنان تبدیل شود چرا که او به تیم فکر می‌کند.

مطهری: حرف اول گل‌محمدی حضور آقاکریم است

به گزارش ورزش سه، حمید مطهری دستیار یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی با شاهین بوشهر شرکت کرد و در ابتدای صحبت هایش با تبریک ولادت امام رضا (ع) به دیدار مقابل شاهین پرداخت. این در حالی است که قرار بود یحیی گل‌محمدی در نشست خبری حضور یابد اما در نهایت مطهری دستیار او به نشست امد.

 

* شاهین با اصالت و پرطرفدار است
مطهری در ابتدای صحبت هایش با اشاره به این دیدار گفت: هفته قبل ما با پیکان بازی داشتیم و میبینم که در فضای رسانه ای و مجازی از این صحبت می‌کنند که بازی با تیم های پایین جدول آسان است اما اینطور نیست و دیدید که پیکان هم انتحاری بازی کرد. شاهین تیم بااصالت و خوبی است و طرفداران پرتعدادی هم دارد. در تمرین روی نکات تیم شاهین توجه کردیم و امیدواریم در وهله اول پیروز شویم و سپس بازی خوبی را هم ارائه کنیم.

 

* سیدجلال باید الگو باشد
وی درباره گلزنی مهاجمان پرسپولیس هم توضیح داد: هدف ما این است که رو به جلو بازی کنیم و رویه ما همیشه این بوده که ذوب تاکتیک تیمی کار کنیم. همه بازیکنان برای ما اهمیت دارند چه باتجربه ها و چه جوان ها و باید یک تیم باشیم. سیدجلال در دقیقه ۹۰ بازی با پیکان وارد زمین شد و دیدید که چطور با انگیزه بود و روی ریباند هم چگونه عمل کرد، او باید الگوی دیگر بازیکنان باشد چرا که همه باید به تیم فکر کنند. ما به وحدت تاکتیکی رسیده‌ایم.


* آنتورپ با حضور بیرانوند در پرسپولیس موافقت نکرد
مطهری همچنین درباره بیرانوند گفت: می‌دانیم که بیرانوند دروازه بان بزرگی است و تا اینجا با تمام وجود بازی کرده، من هم شنیدم به کمیته انضباطی باشگاه دعوت شده اما از جزییات خبری ندارم. همه ما باید حرفه ای باشیم و حرفه ای فکر کنیم و علیرضا هم به همین شکل است، او تا ۱۱ تیر با ما قرارداد دارد و الان در اختیار آنتورپ است. ما یک نامه هم زدیم اما آنتورپ با حضور بیرانوند موافقت نکرد.


* عالیشاه و نادری استراحت می‌کنند 
دستیار گل‌محمدی درباره مصدومیت امیری اظهار داشت: مصدومیت طبیعی است و ما همیشه با آن روبرو بودیم. وحید امیری در بازی با پیکان از ناحیه همسترینگ آسیب دید. او بازیکن انفجاری است و این مصدومیت برایش طبیعی است و بیشتر در معرض این نوع مصدومیت ها بذار دارد. نادری و عالیشاه آسیب دیدگی جزئی دارند و به همین خاطر به آن ها استراحت می‌دهیم.


* دوست داریم در زمین قهرمان شویم
او در مورد شایعات تعطیلی لیگ نیز توضیح داد: ما همیشه اولویتمان سلامت جامعه بوده اما می‌خواهم بگویم که دوست داریم در زمین فوتبال   حقمان را با برد و بازی قابل احترام بگیریم و اینطور قهرمان شویم. ما تابع سازمان لیگ هستیم  و ستاد مقابله با کرونا هستیم و هرچیزی که آن ها بگویند و تصمیم بگیرند را انجام می‌دهیم.

 

* گل محمدی گفت آقا کریم باید باشد 
مطهری در خصوص شایعه جدایی کریم باقری نیز گفت: همه می‌دانیم کریم باقری پرسپولیس و اسطوره پرسپولیس است و ما از تیم ملی جوانان و تیم ملی ارتش دوست و هم‌تیمی بودیم. از روزی که آقا یحیی آمدند هم اولین چیزی که گفتند این بود که آقاکریم در تیم و کادرفنی فنی باشد. هواداران باید باهوش باشند و در بازی های مجازی قرار نگیرند. اما تیم ملی هم به هر حال تیم ملی است و این تصمیم را باشگاه به همراه آقای باقری باید بگیرند.

 

* خیال هواداران از حواشی راحت باشد
او درمورد پست اینستاگرامی اعتراضی بازیکنان هم گفت: من این قول را به هواداران می‌دهم که تمرکز بازیکنان روی مباحث فنی باشد، از آن سو هم بازیکنان حق دارند چون مطالباتشان را می‌خواهند، هواداران نگران نباشند و مطمئن باشند همه هوش و حواس بازیکنان به تیم خواهد بود، ان شاالله مدیریت باشگاه تصمیمی بگیرد که به نفع همه باشگاه باشد.

 


* لیگ قهرمانان متمرکز برگزار می‌شود
حمید مطهری در خصوص اینکه آیا از وضعیت برگزاری ادامه مسابقات لیگ قهرمانان خبر دارد یا خیر عنوان کرد: تنها اطلاعی که دارم این است که بازی ها از شهریور ماه به صورت متمرکز برگزار می‌شود و جزئیاتی از آن ندارم.

دیدگاه‌ها