کد خبر : 1693443 | 13 تیر 1399 ساعت 13:44 | 17K بازدید | 1 دیدگاه

لحظه شماری چلسی برای پایان جام حذفی آلمان!

تلگراف مدعی شد که باشگاه چلسی پیشنهاد رسمی خود را برای جذب کای هاورتز، بعد از پایان فینال جام حذفی آلمان که فردا شب برگزا می شود، ارائه خواهد داد.

لحظه شماری چلسی برای پایان جام حذفی آلمان!

به گزارش "ورزش سه"، کای هاورتز در این فصل بوندسلیگا عملکردی فوق العاده ارائه داده و در 30 بازی موفق به ثبت 12 گل و ارسال 8 پاس گل شده است؛ موضوعی که باعث شده بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی به دنبال جذب این بازیکن جوان و تنها 21 ساله باشند.

 

طی هفته‌های گذشته بود که بحث انتقال مهاجم آلمانی لایپزیش یعنی تیمو ورنر به چلسی رسمی شد و مشخص گردید که این بازیکن 25 ساله فصل بعد را در استمفوردبریج توپ خواهد زد؛ همچنین پیش از این نیز انتقال حکیم زیاش از آژاکس به جمع آبی‌های لندن قطعی شده بود.

 

 

1502690

 

 

با این وجود به نظر می‌رسد که خرید ورنر و زیاش، پایان کار تیم فرانک لمپارد در نقل و انتقالات پیش رو نخواهد بود. در هفته‌های اخیر بحث حضور هاورتز در چلسی بسیار داغ دنبال شده است و به نظر می رسد که تیم لندنی قصد دارد هر طور که شده این بازیکن را به استمفورد بریج بیاورد.

 

حالا و در همین رابطه تلگراف مدعی شده که باشگاه چلسی برای پایان رقابت‌های جام حذفی آلمان که فینال آن فردا بین دو تیم بایرن مونیخ و بایرلورکوزن برگزار خواهد شد، لحظه شماری می کند چرا که آبی‌های لندن قصد دارند بعد از این بازی پیشنهاد رسمی خود را برای جذب هاورتز ارائه دهند.

دیدگاه‌ها