کد خبر : 1693464 | 13 تیر 1399 ساعت 15:20 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

طی توافقی دو جانبه؛ 

پایان همکاری نادر دست‌نشان و سپیدرود

مدیران سپیدرود پس از دو شکست پیاپی برابر هوادار و قشقایی با سرمربی تیم قطع همکاری کردند.

 پایان همکاری نادر دست‌نشان و سپیدرود 

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سپیدرود با شروع دوباره رقابت های لیگ یک ابتدا مقابل هوادار در یک بازی معوقه مغلوب شد و سپس به شیراز رفت و بار دیگر با یک گل اینبار مغلوب قشقایی شد تا خطر سقوط این تیم به دسته دوم بیشتر از همیشه شود.


سپیدرودی ها که اکنون پس از انجام 27 بازی 26 امتیاز کسب کرده اند، رتبه هفدهم جدول هجده تیمی مسابقات را در اختیار دارند و حالا یکی از نامزدهای اصلی سقوط به شمار می روند. 


سایت رسمی باشگاه سپیدرود در رابطه با این قطع همکاری که پیش تر نیز کانون هواداران باشگاه با ارسال بیانیه ای خواستارش شده بود، اینطور نوشته است:« پس از پایان مسابقه سپیدرود رشت با قشقایی شیراز طی مذاکراتی مدیریت باشگاه سپیدرود با نادر دست نشان به این نتیجه رسیدند که به همکاری طرفین پایان داده شود. مدیریت باشگاه سپیدرود ضمن آرزوی موفقیت برای سرمربی پیشن خود، اعلام می دارد که ظرف ۲۴ ساعت آینده سرمربی جدید باشگاه سپیدرود رشت معرفی خواهد شد.»

 

گفتنی است نادر دست نشان در پایان هفته سیزدهم و در شرایطی که قرمزپوشان 15 امتیاز کسب کرده بودند، پس از چند شکست متوالی مقابل تیم های ملوان و داماش جانشین علی نظرمحمدی شده بود.

دیدگاه‌ها