کد خبر : 1693471 | 13 تیر 1399 ساعت 16:09 | 21K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش اسپورت:

فرصت چهار روزه بارسلونا برای جذب ستاره اینتر

به نظر می رسد باشگاه بارسلونا از به خدمت گرفتن لائوتاور مارتینز ستاره اینتر ناکام بماند.

فرصت چهار روزه بارسلونا برای جذب ستاره اینتر

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا فرصت چندانی برای فعال کردن بند فسخ قرارداد لائوتاور مارتینز ندارد. ستاره آرژانتینی هفته هاست که به سوژه رسانه های در ایتالیا و اسپانیا تبدیل شده و در مقطعی گفته می شد انتقالش به بارسا قطعی خواهد بود اما بیش از سه هفته است که مذاکرات دو باشگاه به بن بست خورده و دیگر هیچ تماسی بین سران بارسا و اینتر برقرار نشده است.

 

 

1507836

 

 

طبق گزارش اسپورت، اینتر به بارسا اطلاع داده است که تا 4 روز دیگر برای پرداخت رقم فسخ 111 میلیون یورویی لائوتاور مهلت دارند و پس از آن، اختیار بازیکن در دست باشگاه خواهد بود.

 

بارسلونا قطعا در شرایط اقتصادی فعلی توان پرداخت 111 میلیون یورو را ندارد و در مذاکرات با اینتر نیز اعلام کرده بود که به پرداخت مبلغی معین به علاوه معاوضه بازیکن فکر می کند. در بحث مالی اختلاف دو باشگاه بر سر 20 میلیون یورو است و البته مشکلی اصلی به بازیکنانی بر می گردد که اینتر قصد دارد در ازای واگذاری لائوتارو از بارسا جذب کند. باشگاه ایتالیایی روی بازیکنانی دست گذاشته است که بارسا تمایلی به از دست دادن شان ندارد.

جالب اینکه سران بارسا معتقدند تا 11 روز دیگر مهلت برای پراداخت رقم فسخ لائوتارو زمان دارند و در این بازه زمانی سعی در متقاعد کردن اینتر خواهند داشت.

 

 

1503026

دیدگاه‌ها