کد خبر : 1693513 | 13 تیر 1399 ساعت 19:44 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

در روزی شادی دو امتیاز پرید؛

سپاهان-سایپا؛ یادآوری خاطرات تلخ و شیرین! (عکس)

دیدار بعدی سپاهان در ورزشگاه پاس قوامین در حالی مقابل سایپا برگزار می شود که شاگردان امیرقلعه نویی در دیدار رفت و در روز ثبت رکوردی جدیدی در فوتبال ایران، 2 امتیاز حساس را در خانه از دست دادند.

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان مثل همیشه شرایط حریف خود را یک هفته قبل با نمایشی که مقابل استقلال ارائه می‌کند، مورد ارزیابی قرار می‌دهد و حالا امیرقلعه نویی به دنبال کسب سه امتیاز از تیم جوان ابراهیم صادقی است.


سایپا که در آخرین دیدار، یک امتیاز ارزشمند را از شاگردان مجیدی دشت کرده، در ورزشگاه خانگی از شاگردان امیرقلعه نویی پذیرایی خواهد کرد.

 

1508190

امیرقلعه نویی شاکی از موقعیت های پرتعدادی که بازیکنانش هدر دادند.

 


دیدار رفت این دو تیم در شرایطی با تساوی بدون گل خاتمه یافت که طلایی پوشان شانس های گلزنی زیادی داشتند و در مقابل سایپا نیز یکی دو موقعیت ویژه داشت که با واکنش های فوق العاده پیام نیازمند به جایی نرسید تا این دروازه بان آینده دار و مستعد در دقیقه 68 آن مسابقه از رکورد حسین حسینی گلر استقلالی ها که اتفاقا او هم مقابل سایپا رکوردش را ثبت کرده بود، پیشی بگیرد و رکورد جدیدی را در تاریخ فوتبال ایران به نام خودش ثبت کند.

 

1508188

1508189

پیام نیازمند در حال تشکر از هواداران در نقش جهان پس از شکستن رکورد حسینی

 


در دیدار رفت برابر سایپا پیام نیازمند رکورد حسینی را زد؛ اگرچه یک هفته بعد در مقابل پارس جنوبی در دقیقه 45 گل خورد و رکورد دقایق گل نخوردن او با 940 دقیقه تاکنون ثبت شده؛ با این حال از دست رفتن 2 امتیاز برای سپاهانی ها بسیار تلخ بود و شادی دروازه بان جوان تیم را تحت تاثیر خود قرار داد.

 

1508193

ابراهیم صادقی که در هفته هفتم دور رفت، شکست 4 بر صفر را مقابل شاگردان استراماچونی در شهرقدس تجربه کرده بود، با این تساوی در نقش جهان توانست آرامش را بار دیگر به تیمش بازگرداند.


طلایی پوشان حالا در شرایطی عصر امروز آخرین تمرین خود را برگزار کردند و روز آینده در تهران خواهند بود که یکشنبه از ساعت 21 میهمان سایپا خواهند بود و فضایی برای از دست دادن امتیازات بازی ندارند؛ چرا که از یکسو فاصله آنها با پرسپولیس بیشتر می شود و از سوی دیگر کسب سهمیه آسیایی برای فصل بعد ممکن است به خطر بیفتد.

 

1508191

عزت پورقاز در دیدار رفت برابر سایپا کاپیتان تیم در غیاب مهدی کیانی بود که به دلیل 4 کارته شدن محروم بود. او اما چند هفته بعد با پارگی رباط صلیبی روبرو شد و هنوز به میادین بازنگشته است.

 

1508195

استنلی کی روش اسیر مدافعان سخت گیر سایپا

دیدگاه‌ها