کد خبر : 1693551 | 13 تیر 1399 ساعت 22:36 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

ساری: می دانیم حریف در دربی باانگیزه است

مائوریتزیو ساری، سرمربی یوونتوس مدعی شد تورینو حریف خطرناکی برای بیانکونری خواهد بود.

ساری: می دانیم حریف در دربی باانگیزه است


به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس که در هفته های اخیر روی نوار پیروزی گام برمی دارد، در حال حاضر چهار امتیاز با لاتزیو فاصله داشته و در آستانه فتح یک اسکودتوی دیگر قرار دارد. مائوریتزیو ساری در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل تورینو شرکت کرده و در مورد شرایط تیمش صحبت کرد.

 

مائوریتزیو ساری گفت: "از آنجا که این یک دربی است، می دانیم که با تیمی با انگیزه روبرو خواهیم شد و به دلایل مختلف رسیدن به نتیجه برای تورینو بسیار مهم است. وقتی یک تیم چنین انگیزه ای داشته باشد، ما باید روش بازی حریف را خنثی کنیم و اگر اینگونه نباشد، شرایط پیچیده می شود.

 

1484290

 

عدم حضور هواداران؟ هواداران می توانند بعضی اوقات شما را از موقعیتهای پیچیده در بازی ها خارج کنند. کریستیانو رونالدو و پائولو دیبالا نزدیک تر بازی می کنند و به همین دلیل سرعت آنها افزایش یافته است. دیروز الکس ساندرو 15 تا 20 دقیقه با ما در جلسه تاکتیکی حضور پیدا کرد. من شرایط ساندرو را خوب دیدم و امیدوارم او بتواند از هفته آینده در دسترس باشد تا بتواند در برخی از بازی ها در ترکیب قرار گیرد. به نظر می رسد که ساندرو در حال بهبودی از این آسیب است.

 

شرایط جورجو کیه لینی؟ او در کنار گروه مربیان بدنسازی تمرین می کند و احتمالا پایان این دوره آماده سازی برای کیه لینی فرا رسیده است. به نظر می رسد جورجو مدت کوتاهی پس از این بازی یا بلافاصله پس از آن در دسترس خواهد بود."

دیدگاه‌ها