کد خبر : 1693634 | 14 تیر 1399 ساعت 14:26 | 8.4K بازدید | 2 دیدگاه

عبداللهی: آماده بازی با استقلال هستیم

مربی پارس جنوبی با ابراز رضایت از شرایط روحی و فنی تیمش، از آمادگی بازیکنان این تیم برای تقابل با استقلال خبر داد.

به گزارش "ورزش سه"، حمیدرضا عبداللهی مربی پارس جنوبی جم درباره بازی حساس این تیم با استقلال گفت: پارس جنوبی از نظر بدنی و تاکتیکی شرایط خوبی را سپری می‌کند. بازی با صنعت نفت آبادان نیز شرایط فنی تیم خوب بود و دو اشتباه فردی منجر به این شد که دروازه ما باز شود و در سایر دقایق بازی در اختیار تیم ما بود ولی متاسفانه توپ‌های ما گل نشد و اگر این اتفاق زخ می‌داد می‌توانستیم یک کامبک فوق‌العاده به بازی داشته باشیم. اما از نظر بازیکن تیم با محدودیت‌های زیادی رو‌به‌رو است برخی از بازیکنان متاسفانه مصدوم هستند و برخی نیز از فرم ایده‌آل خود فاصله دارند و به تازگی از کمند مصدومیت رها شده‌اند. 

 

وی در خصوص مشکلات مالی تیم و برطرف شدن برخی از این مشکلات گفت: ما هم شنیده‌ایم که مسئولین پارس جنوبی و شهر جم اقداماتی انجام دادند که باعث دلگرمی در تیم شده است. گفتند آقای خرم‌دل شخصا به این موضوع ورود کردند و گویا در حال برطرف شدن است و ما هم امیدوار هستیم این اتفاق بیافتد چرا که ما به شدت نیاز داریم از نظر روحی و روانی و انگیزشی تقویت شویم.

 

1508358

 

عبدالهی در ادامه صحبت‌هایش درباره دیدار با استقلال و شرایط هر دو تیم که برای کسب سهمیه و فرار از سقوط می‌جنگند گفت: متاسفانه در بازی ما با صنعت نفت دو صحنه مشکوک که صد درصد پنالتی بود رخ داد که حتی کارشناسان داوری نیز آن را تایید کردند. اما برخلاف برخی از تیم‌ها سعی کردیم داوری را تحت فشار قرار ندهیم و زیاد روی این قضیه مانور ندادیم. تمام دغدغه ما بازی با استقلال است که خواهش می‌کنم اجازه ندهند تمام مشکلاتی که برای استقلال پیش آمده را سر ما تلافی کنند. البته آقای بنیادی فر را به خوبی می‌شناسم و مطمئن هستیم او بدون توجه به مسائل و شرایط دو تیم یک قضاوت عادلانه را خواهند داشت.

 

مربی پارس جنوبی در پایان گفت: تیم پارس جنوبی از نظر فنی آماده یک نبرد جوانمردانه با استقلال است و بازیکنان به هیچ وجه پا پس نخواهند کشید و ۹۰ دقیقه تا آخرین نفس دست از مبارزه بر نخواهند داشت تا بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم و آن را تقدیم هواداران جمی کنیم.

دیدگاه‌ها