کد خبر : 1693770 | 14 تیر 1399 ساعت 22:11 | 19.2K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت دوباره کاپیتان مسعود با سیبیل

کاپیتان تراکتور تبریز در واپسین دقایق مانده به شروع مسابقه توانست جواز حضور در میدان نبرد با صنعت نفت آبادان را کسب کند.

بازگشت دوباره کاپیتان مسعود با سیبیل

به گزارش "ورزش سه"، دریافت کارت قرمز و درگیری با داور، باعث شد تا سه بازی تراکتوری‌ها از حضور کاپیتان خود در ترکیب محروم شوند؛ غیبتی که حسابی به چشم آمد، بویژه در دو بازی اخیر که سرخ‌پوشان تبریزی دست خالی از میدان خارج شدند و شکست خوردند. حتی دستور سازمان لیگ آن بود که شجاعی دیدار هفته بیست و سوم را هم از دست داده و نمی‌تواند مقابل صنعت نفت به میدان رود.

 

فاصله چندانی تا سوت شروع مسابقه نمانده بود که با صدور بیانیه سازمان لیگ رای کمیته استیناف را پذیرفت و اعلام کرد که کاپیتان تراکتور مشکلی برای همراهی تیمش ندارد و الهامی هم او را در ارنج اولیه تیمش قرار داد تا در غیاب دژاگه، رهبری کمربند میانی تیمش را به عهده گیرد.

شجاعی در بازگشت دوباره‌اش بعد از محرومیت که با تعطیلی لیگ حدود 5 ماه به طول انجامید، سیمای جدیدی هم دارد و با سیبیل در میدان مسابقه حاضر شده است؛ کاپیتان تراکتور امشب و در شب درخشش دیگر ستاره باتجربه آن‌ها یعنی احسان حاج صفی، به خوبی آماده خودش را نشان داد و توانست چند حرکت زیبا منتج به ایجاد موقعیت برای تیمش انجام دهد.

 

تراکتوری‌ها با دو گل زیبای احسان حاج صفی فاصله چندانی تا پیروزی ندارند.

 

دیدگاه‌ها